..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.383-3Tomáš Kraus : já bych řekl, že postrk na Dobříš jezdí spíše proto, aby se parní skvosty zbytečně nepřetěžovaly.
Já jsem už éru pravidelného provozu parní trakce nezažil, ale podle pamětníků pravidleného provozu parní trakce se jezdilo bez postrku i se zesílenými soupravami. Norma hmotnosti tažených vozidel S 250 tun odpovídá 10 vozům typu Rybák.
Kritickým místem pro rozjezd je zastávka v Klínci (oblouk + stoupání).
24.05.10 - 15:17
Do vizáže Najbrt snadno a rychle ...michal j : možná celkem nic, protože se jednalo o "promoakci" financvanou výrobcem, který si to zahrne do ceny cca 55 milionů za kus ...20.05.10 - 21:59
749.180-6Pikehead : ne 3 x 854, ale 5 x 854. Pět mašin je rozděleno do oběhu 2 + 3.
Že by 854 + 054 (= hmotnost tažených vozidel cca 45 tun) nestíhala jízdní doby 749 + 2 B (= hmotnost tažených vozidel cca 90 tun) se mi nějak nezdá.
Podle Doplňku s technickými údaji : Barča se dvěma vozy by měla jet na stoupání ve třídě sklonu VII (stoupání 13 promile) s hmotností 100 tun rychlostí 98 km/h při zapnutém topení, 854 na témže stoupání s hmotností 50 tun rychlostí 100 km/h.
Teprve v případě řazení 749 + 3 B (cca 135 tun tažených vozidel) = 854 + 2 x 054 (cca 90 tun tažených vozidel) by měla 854 drobet problém. Barča cca 90 km, 854 cca 75 km.
Jenže ze Zdic do Protivína je Vmax právě těch 75 km.
18.05.10 - 21:54
749.146-7Patrně nejen dobumbat naftu, ale taky prohlídnout staré kosti v rámci provozního ošetření ... Kdysi jezdily Vršovické barče do Liberce turnusově ...18.05.10 - 19:54
814.066-7Ono toho na čele chybí více ... nejen jedno písmenko ...17.05.10 - 15:21
749.180-6Pro upřesnění - "bývalá odbočka Přední Poříčí". V současné době se jedná o obvod žst. Březnice vymezený vjezdovými návěstidly TL a RL, následuje cestové návěstidlo Lc1a, v opačném směru odjezdové návěstidlo S1a před výhybkou 101.17.05.10 - 15:12
831.105-2Klenot Českých drah a.s.16.05.10 - 11:34
751.059-7 + 751.026-6 + 751.171-0 Pk + 751.173-6 PkPetr Holub : podle SJŘ jedou vlaky do km 56,9 se zavěšeným PK nebo dvojitým PK, dále lok k službě pohotová. Technická norma hmotnosti T 770 tun odpovídá kritické rychlosti, podle počtu vozů odhaduji, že hmotnost tažených vozidel bude kolem 1200 tun, takže na každou 751 připadá 300 tun, ve třídě sklonu VII (stoupání 12 promile) je to na rychlost 60 km/h. Stanovená rychlost pro Pn je tam 85 ...14.05.10 - 19:29
EU07-364Rambo : trochu jinak > ráno 408 z Katowic, pak ONJ, odtud 853 do HK, osobák do Pardubic a 253 do Wroclavi. Druhý den zpět, pak do HK přes Jaroměř, 792 na ONJ a 409 domů.13.05.10 - 18:04
433.0Pravděpodobně nebyla - pokud tam nebyla někdy v minulosti a později zrušena, na "lokálkách" tohoto typu se prostě jezdilo v jednom směru tendrem vzad ... Pro vlastníka dráhy to byla zbytečná investice.07.05.10 - 19:05