..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Josef Petrák":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 350      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1216.239Pavel Dvořák: Je to v České Třebové a výluka byla skutečně na pardubickém zhlaví, tak vlaky do Brna jezdily přes odbočku Zádulka mimo osobní stanici.06.12.13 - 23:29
754.061-0DeltaCZE: Tos pochopil dost blbě. :) Čím kratší vlak, tím méně vhodné je vybrat flek, na kterým se ti bude vlak krčit kdesi v rohu a za ním bude hafo prázdného místa.06.12.13 - 18:55
754.061-0DeltaCZE: Ani jedno z těch míst není moc zajímavé pro takovou čtyřvozovku a navíc Martin nemusel řešit expozici proti hnusné obloze.06.12.13 - 18:38
423.009(gp) A proto je řazen uprostřed, když smí být řazen jen na konci vlaku? :-)28.11.13 - 13:36
150.024-8Trakia: To máte pravdu. Nicméně naše databáze tratí reflektuje současný stav infrastruktury.20.11.13 - 20:48
622.701Keprt: Jo, podle dveří to jde poznat, že je delší. Ale tu informaci si nikde nevybavuju, jen ty repasy.

http://www.lnvg.de/spnv/fahrzeugefahrzeugpool/eingesetzte-fahrzeuge/
http://www.eurailpress.de/news/technik/single-view/news/lnvgalstom-umbau-der-lint-41.html
20.11.13 - 14:57
622.701Lousi, dobrá náhoda. :) Nedávno jsme psali, že se tyhle LINTy 41 budou pro Regio-S-Bahn Bremen repasovat a ty už fotíš první na okruhu!20.11.13 - 14:11
731.040-2Takto na čelo jsem lulečský zářez nepoznal. Zajímavé srovnání. :)18.11.13 - 18:09
5 370.006Jugy: Tahle galerie se už možná 10 let třídí podle hnacích vozidel. Je EU44 Husarz polské vozidlo, nebo ne? :) Pokud chcete hledat podle lokací, na to tu je určení místa, aby se dalo vyhledávat podle tratí/stanic.

Mimochodem, polské lucerny jsou minulost, důležitá je svítivost.
11.11.13 - 0:14
754.030-5Asi bych z vagonu odsekl torzo okna. Ale jinak ten paning + kontrast barvy/černobílá je hodně dobrý nápad. :)10.11.13 - 15:46