..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "michawel":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
4010.001-8 + 4010.007-5kdyby aspoň používali ty vozy, to by snad mělo jít, vypadá to jako normální staré rakouské mzety a napevno to snad spojený není.11.05.08 - 18:24
750.167-9Včera jsem se svezl z Popradu do Plavče, docela cool :) Nejde akorát klima, protože trať.05.05.08 - 16:04
470.003-5a přitom je to technicky vlastně docela moderní vozidlo a interiér je taky slušný, jen ten venek. Stejně to nechápu, pořád s tím jezdí, pořád říkají jak to půjde do šrotu a pořád nic, tak ať tomu dají aspoň nějaký jednoduchý lak, tohle odpuzuje od pohledu19.04.08 - 13:59
810.271-7Venca: No jednoduchý Desiro logicky ne, ale dají se i ztrojit. Proti ropovodu se samozřejmně ušetřej dva lidi. Problematické by to bylo akorát stále pro průvodčí. Mít tam tu elektrifikaci, fakt by bylo OK prohnat tam průchozí jednotku.11.04.08 - 21:55
810.271-7Je fakt ze asi levnejsi by ten Brejlovec s Bdt byl, ale jak uz tu zaznelo
a. je to pomale
b. zavirani dveri je problematicke
c. musi se to tocit ve Vizovicich
d. lidem se do toho leze blbe
Zlinka je fakt brutalni draha, zastavky od sebe i 900 metru. Klasika tohle rozhodne neresi, spis by to chtelo nejaky jednotky typu Desiro, Regioshuttle apod. A nebo uplne nejlepe, pokud to elektrifikuji, neco typu 423/425 od Siemensu (pruchozi elektricke jednotky uzivane primarne pro SBAHN). Hlavne neco co ma rychlej odpich, velky dvere a slusnou kapacitu
11.04.08 - 16:00
810.271-7Na Slovensku co já vím byl i horší. 10 kusů
teď se k tomu vyjádřil kamarád slovy ČD v kostce :)
11.04.08 - 10:34
Zubačka na PilatusJeště detail k Pilatusu, mají tam zajímavě řešenou výhybnu. Nehýbe se samotná kolejnice, ale přestavuje se kompletně celý blok (v podstatě to je přesuvna), musím vytáhnout nějaký fotky aspoň pro ilustraci.16.02.08 - 18:28
Zubačka na PilatusNééé tak 480 promile, ale skutečně 480 promile, někde to mám vyfocený :) A je to fakt hustý, doporučuji. Hlavně ten pohled dolů je šílený. Nejstrmější ozubnice je tohle, ale nejstrmější stoupaní na kolejích vůbec je Gelmer Bahn taktéž ve Schweizu, kousek vedle (no kousek), v blízkosti Interlakenu. Tam je 106 procent -:) Blbý je, že Gelmer je hrozně daleko od civilizace, chce to spíš auto.
Pro ilustraci: http://www.grimselwelt.ch/bahnen/gelmerbahn
video: http://www.youtube.com/results?search_query=Gelmerbahn&search=Search&sa=X&oi=spell&resnum=0&spell=1
16.02.08 - 18:26
Cisalpino ETR 470 006Chary: Ono to je uplne to same, akorat to ma system navic :) a to tusim 25kV. Protoze Italie je 3kV/15kV. Ciso se lisi krom toho ze je vyrazne znicenejsi (taky je starsi) jeste tim, ze ma hospodu misto barovyho vozu. A stejne to je kram.. :)29.12.07 - 14:12
Križovanietomi: I to druhé Glacier? Pravda má to dva panorama vozy, ale má to normální kočáry. Že by i Śvýcar měl nedostatek vozů? respektive Matterhorn-Gotthard Bahn
Walt: Ah sorry teď jsem dočetl Váš příspěvek. Hm, stačí mě klasickej Os. (prázdnej a okna stahnutelná až dolu)
27.12.07 - 7:06