..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "topič":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 423      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363-016 + pk541-022optus: To by mohl, ale na této trati jezdí spíše ucelené vlaky (kontejnery, autovozy, uhláky, wapky, cisterny). Směsky občas také, ale je jich méně. Navíc by takto dlouhý vlak byl problematický kvůli značnému stoupání trati a hlavně omezení možnosti křižování ve výhybnách, které nemají příliš dlouhé staniční koleje. Proto se také provoz často organizuje tak, že jede několik vlaků v jednom směru za sebou a pak se směr otočí.22.04.20 - 16:23
363-016 + pk541-022optus: na telefonu rozkliknu náhled a vidím, že vozy za budovou mají na boku cca v půlce výšky tmavý pruh (tvoří ho stín), při zvětšení obrázku je vidět, že to jsou wapky :-)
čísla vozů doplní Wolfi
22.04.20 - 14:06
363-016 + pk541-022vlak s kontejnery končí ve stromech, vlak s wapkami stojí na jiné koleji u odjezdového návěstidla ve výhybně Črnotiče (dříve stanice) a za chvíli se rozjede dolů s kopce (opačný směr) do přístavu Koper
detailnější a hlavně přesné informace možná zanedlouho doplní uživatel Wolfi :-D
22.04.20 - 11:27
BNSF 8222+5346+1658+1794čtveřice lokomotiv společnosti BNSF v čele nákladního vlaku na pravobřežní železniční trati vedoucí podél řeky Columbia River, kterou prochází hranice mezi státy Washington a Oregon, na pozadí hora Mount Hood, stát Oregon13.04.20 - 13:19
SRS 935Mike jede. :-)01.04.20 - 11:46
IV K 145Pavel Randák: Nic se nestalo. :-)26.03.20 - 23:11
IV K 145Pavel Randák: Já vím, že to není zcela správně. Schválně jsem v komentáři smíchal správné termíny se smyšlenkami a doufal jsem, že se k té slátanině někdo přidá a rozvede ty blbosti dále. Zarazil jsi to svým komentářem. :-)26.03.20 - 10:23
IV K 145melone : lanko (provaz) měl podobnou funkci jako lanko v tramvajich, sloužilo průvodčímu (vlakvedoucimu) k dorozumivani s posádkou lokomotivy, na plošině každého vozu bylo táhlo připojené na průběžný provaz a jeho zataženim dával vlakový personál znamení strojvedoucímu k zastavení, odjezdu či nouzovému zastavení, k tomu sloužil zvonec umístěný na stanovišti lokomotivní čety, zvon se německy řekne Der Bimmel, odtud německé pojmenování úzkokolejných drah výrazem "bimmelbahn"., pokud si dobře pamatuji bylo toto zařízení pojmenováno po tehdejším řediteli pruských drah Jacobu Heberleinovi jako Die Heberleinbremse...

https://books.google.cz/books?id=LO18BwAAQBAJ&pg=PA371&lpg=PA371&dq=bremse+system+heberlein&source=bl&ots=adVwiqysRt&sig=ACfU3U1X3LqNao4w5h4_Kmm7egZ6Ccn9rQ&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwijmefovbboAhUVQhUIHUX7AOoQ6AEwC3oECAkQAQ#v=onepage&q=bremse%20system%20heberlein&f=false
25.03.20 - 20:12
99.731Zde je časový přehled působnosti lokomotivy 99.731, včetně oprav v 80. letech minulého století.
https://www.dampflokomotivarchiv.de/index.php?nav=1411190&id=90321&action=stationierung
20.03.20 - 16:46
556.036Pavel Blažek : Žádná nostalgická jízda, nýbrž fotovlak.20.03.20 - 10:41