..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 ... 21 22 23 24 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
VT 172.146to "spřáhlo" tohoto "jednadvakašel" funkcioniert jako automatiše? pokud jo tak DR čd předběhlo na "regionalbahnech" tak o 30 a více let :-( Jináč ten railtransport bude mít asi modernizovaný typ tohoto rudého ďábla. Minulé prázdniny jsem hu očekával ve Varnsdorfu, leč dorazil úplně jiný typ modernizovaného motoráku :-(21.05.10 - 20:11
556.0457Už vím jak to vypadalo... :-) V rynolticích jsem (tehdy ve věku ještě nedožitých dvou let) každé takové soupravě údajně mával od okamžiku, kdy se zpoza vrchu Vápenný zjevil čoud, do chvíle kdy čoud zmizel v zatáčce za rynoltickým vjezdovým návěstidlem od jablonného (nebo obráceně). Mám-li citovat naší tetku pak "čuměl jsem na ten šrot jak na svatej obrázek".....zatímco její čerstvě vyprané a před chalupou na šňůru pověšené prádlo vlivem sazí zrovna poněkud měnilo barvu :-)))))Dík za dokument, doma máme nějaké diapozitivy i 8mm film z ukončení parního provozu v libereckém depu, ale na průjezd štokrů rynolticemi, nebo kdekoliv po téhle trati si prostě už nepamatuju....:-(16.05.10 - 14:57
423.0145V den kdy vzniklo tohle parádní foto mi bylo přesně 30 let. A v tomhle nádherném kraji kousek odtud ( v Rynolticích) jsem prožil nejedny školní prázdniny. Dík za dodatečný dárek k narozeninám. :-)24.03.10 - 22:14
810.576-9Tahle fotka mi připomíná situaci z léta roku 1996. Brejlovec v čele rychlíku Otava přivezl tuším 4 vozy B a jedno BDs do Sušice....Jeden houf lidí končil v Sušici, druhý houf složený hlavně z účastníků několika prázdninových "táborů" hodlal pokračovat osobákem (tenkrát standardně 830 + Bix) směr Klatovy. Problém byl v tom že přípojný Bix ten den ráno jaksi onemocněl a jiný prostě nebyl. Když mašinfíra zjistil, že drtivá většina davu cestuje "jen" do Kolince, zpřístupnil na vlastní riziko vyvoleným strojovnu a obě stanoviště. Díky tomuto operativnímu opatření se všichni cestující i se zavazadly do motoru nějak vešli, dokonce i dveře bylo možno zavřít a zajistit. Ještě, že tenkrát nebyla drážní inspekce, to by bylo sousto :-) Dodnes má z tohoto porušení předpisů dráha následky. Jedno z dětí, které mělo to štěstí, že mohlo být u mašinfíry na stanovišti, je dnes váženým panem výpravčím na věži v Praze Libni.18.03.10 - 18:12
Železný ořstručná historie trati třeba zde:
http://www.divcihrad.cz/hewer/index.php?nid=4351&lid=CZ&oid=1505288
Za povšimnutí stojí, kolikrát článek obsahuje slova jako "poslední", "jediná" apod......:-)
17.01.10 - 13:36
Železný ořJen doplním Payuse...Kdo máte zájem shlédnout další dobové fotky ze starého svinova a pojedete třeba vlakmo přes Ostravu..... Vystupte na svinovském nádraží, vydejte se směr mosty a navštivte hospodu z unimo buněk na autobusáku u vietnamské tržnice....Nevím to na beton, možná je přání otcem myšleky,ale řekl bych jedna z fotek zachycuje parní provoz SZD "na konečné" před tehdejším nádrážím Ostrava Poruba.Dneska je před čekárnou ve skleníku akorát upomínka v dlažbě, že se tam kdysi jezdilo do Klimkovic....Hospa je klasický "průtokový ohřívač" najíst se tam lze, ale gastronomické požitky a kulturu stolování hledejte opravdu jinde (třeba ve vlaku) :-)17.01.10 - 12:57
Ge 4/4 IINa mostu u Noviny též lešení (stav k 28.09)........ale nééé tak zajímavý :-(07.10.09 - 21:46
810.264-2Pivo: jó jó nejeden čundr do železných hor začínal v Třemošnici....Překračuje 810 rychlost 50kmh v obci nebo nepřekračuje? :-)10.09.09 - 18:26
809.080-5DŠ + zřejmě patník kilometrovníku :-)30.05.09 - 9:30
810.106-5To by mě zajímalo kolikrát za den ten motor objede ty dva vlečňáky.....26.03.09 - 21:47