..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 ... 14 15 16 17 18 ... 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
2 x M 262není to náhodou legendární Krajánek....MR Liberec -Chomutov (-Cheb)???21.05.12 - 14:06
475.155stoupa:hehe Nedávno na oravskej lesnej dali do kupy Gontkuláka, mašinka unikát. poslední šichta byla, že si zasebou odvezl vyškubané kolejové pole, ze zrušené trati pak ho vystavili v žilině před nádražím....tahle mašinka dopadne hůř, ty koleje ale narozdíl od zmiňovaného případu vypadají nově (i když dřevěné pražce ....kdy vůbec začali betonové ???? ....)13.05.12 - 11:52
556.0506To je paměť...:-)Pamatuju na tunely....okolo portálů lešení (rekonstruovaly se už tenkrát:-) ...mašinka se vešla tak tak ....a myslím, vže jsme jeli taky odpoledne....no a jestli toho 2.7 byla kavalkáda kdesi v heršpicích nebo kde....tak tohle mohl být i ten vlak kterým jsem jel :-)14.04.12 - 12:37
556.0506Já tam byl....:-):-) 150 let od příjezdu prvního vlaku na území čech, řekl bych???....Bylo mi devět let....a na tom štokru jsem vyfocenej na předních schůdkách kdesi v Blansku nebo kam s náma ten vláček tenkrát jel. A při kavalkádě v Brně jsem tak dlouho civěl na ty mašinky až jsem se spálil od sluníčka tak, že jsem se loupal snad celej zbytek léta :-)Že by na mě dával tatík pozor??? To těžko ehm ten den ...on totiž jen fotil, filmoval, fotil filmoval, občas mě na něco vysadil nebo chtěl abych se někam posstavil filmoval:-):-):-)Jo a pak taky nadával na čumily nebo vytahoval z foťáku přetrženej film nebo nadával na ty blbečky co na nádru nechaly odstavenej kaloun rezetejch hnusnejch nákladních vagonů, jen proto aby jim čumilové nelezly z druhé strany přes koleje.... že ty fotky budou stát za prd bo samozřejmě flek na fotodokumentaci byl k mání pouze tak, že lokomotivy přijížděly proti ostrému sluníčku...To už není pravda, ale ta nemoc fotografů to je pořád stejný, myslím nebo ne???.:-)14.04.12 - 8:34
556.0131 + 556.0439Přetížený náklad no...Prej jsem civěl v Rynolticích na podobné dvojičky, kterak směřují ku Zdislavě potažmo ke Křížanům a liberci....lidičky já fakt nevím, jsem ročník 78 a i když tohle spřežení tam bylo vídáno údajně i v roce 81, teda jen když bylo soudruhovi vážně ouvej...., já,já, nevím, chjo se stydím, takový vokno, je mi to moc líto, dneska bych to fotil megapixel nemegapixel a prtože by to jezdilo u Carga svitla by mi naděje si aspoň na ně sáhnout z blízka a pucvolí máčenou v oleji nějaký ten čtvereční metr naleštit...., bez hromady ostatních železničních nadšenců, jen tak...ouplně sám někde v depu v noci....
:-) :-)
11.04.12 - 20:19
753.301-1 + 753.073-6Honza Beránek: Náklad na zabíjení"....místo třeskuté munice taková ampulka iperitu jako referenčního standardu, to je lepší nástroj na zabíjení:-):-):-)Pravda to asi nebudou posílat na plošiňáku v otéčku a taky je fakt že nevím kolik molů yperitu je potřeba k nějakému efektivnímu zabití množství lidí a vědět to ani nechci :-):-)04.04.12 - 20:51
T 478.1V tu dobu jiste. I po revoluci na pocetnych osobacich jezdil brejlovec + celohytlak + 3* Bt podobne jak zde....28.03.12 - 15:32
railjet 15555Myslím, že hlavní argument proti řidičákům bylo nebezpečí vykolejení na výhybbce (vidlicová jízda apod) při jízdě odbočkou vyšší rychlostí(těžší lokomotiva tendence k vykolejení na výhybce bude mít z principu nižší).Ale raijet to bude muset mít pořešené :-):-):-)....Bo shodou okolností jízdy odbočkou to je případ zde vyobrazeného Semmeringu, kde jsou tuším nádraží ve směru do kopce udělaná tak, že dvojkolejka se na vjezdu do stanice "uhne" a výjezd dvojkoleky ze stanice je rovně....Na vjezdu kolej která pokračuje rovně je na výjezdu ze stanice tím pádem do odbočky....Je to přesně pro tyhle kalouny kontejnerů aby do stanice mohly vjet plnou traťovou rychlostí a dobrzdit až k odjezdovému návěstidlu, zatímco railjet jedoucím do kopce za takovým kalounem ten ani nepozná že na vjezdovém zhlaví musel zabrzdit přes odbočkou a pak pokračovat dál plnou rychlostí....a až náklad dostane volno, to že se do kopce rozjíždí do odbočky jaksi nevadí:-)....zvýší se propustnost trati a vzniknou nějaké úspory na trakční energii....A řidičáky evidentně nevykolejují :-):-):-)21.03.12 - 20:39
162.118-4Tip na foto: "křižování" žluých v Ostravě na Svinově v 12.58,14.58,16.58..."a později viditelné i v 18.58" Např. čtvrtek 15.03.2012 se dotoho připletlo zpožděné EC 136 Moravia z Pešti a Břeclavi se 109E v čele, vzhledem k přesnosti žlutých a nepřesnosti MÁV (nebo čd = rozkopaný Přerov???) přes nadzvukové schopnosti škodovky se těch 10 minut sekery na Svinově děje poměrně pravidelně.......K údajné diskriminaci žlutých k dopravní cestě uvádím, že soupravy vlaků IC 1005a EC 136 byly k odjezdu připraveny ve stejný okamžik, tj ve 12.59, pravda příjezd EC 136 k peronu připomínal přistání na letadlové lodi a souprava zkrátila plánované dvě minuty pobytu někam ke 30ti vteřinám...Ale IC 1005 vyjížděl za Svinova první....a moravia dostala + 2min 30s sekery soběžná jízda se nekonala.......Můj názor je , že to ale bylo řešené správně, Frýdlantské nástupiště na hlavním v Ostavě je takové úzké až průserové místo....a fíra od dráhy holt ty pracně a tvrdě odpracované a zkrácené 2 minuty doslova vydupané z pešuňku sportovní jízdou na mezi adheze a rychlostních poměru v Bohumíně holt při obratu oželí na úkor svého volna....:-)18.03.12 - 14:00
475.1108Rabin...a fotka takove soupravy by nebyla? Prosim prosim
:-)....Hracholusky moje rodna stanice. Dochoval se pouze diapozitiv, kterak mavam ve 2 letech motoraku 810 smer rce hlavni...a povazte zrovna v zime a navic se snehem to se stava v rci max 1 za pet let !
Jinak tyhle lokalky jsou moje mladi a cundry po stredohori....zaznamenal jsem foto v kterem si zeleznicari z Libochovic - hurvinci smer straskov a 475 s trema ctyrma "baikama" (prisaham ze za lokomotivou byla jedna polojednicka!!!!! smer lovosice od loun) to uz nikdy nebude pravda tohle to :-(
09.03.12 - 8:51