..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Navrátil":

  1 ... 100 101 102 103 104 ... 174      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.050-3Pekne z nadhledu, kampak jsi vylezl? Z tech hromadek dreva to nebude... http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sukl087.jpg29.05.14 - 19:53
122.016-9Chtělo by to více z nadhledu nebo aspoň umravnit vegetaci čouhající do podvozku mašiny, příp. prvního vozu (od loňska to teda pěkně zarostlo :))27.05.14 - 16:43
240.022-4ukulele: Skl12 se uz par let nepouzivaji a jsou skutecne nahrazeny "lepsimi" Skl24, nicmene porad jsou to prazce s podkladnicemi13.04.14 - 21:08
240.022-4Zajimalo by me, zda i na tomto useku bude pouzito zastarale technologie prazcu s podkladnicemi, v soucasnosti jiz v CR temer nepouzivane? Viz. nize popsane problemy s rozchodem atd....
"Nový koľajový rošt sa zrealizoval zo železobetónových podvalov SB8 P s plochými rebrovými podkladnicami R4pl a pružnými zvierkami Skl12." ... (info o predchozich navazujicich usecich na http://www.asb.sk/inzinierske-stavby/zeleznica/optimalizacia-zeleznicnej-trate-iv.-koridoru-devinska-nova-ves-zohor )
13.04.14 - 15:32
Cestující IPodle me uz tahle fotka ma prilis malo spolecneho s tematikou zeleznice, proto hodnotim velmi nizko.
Radeji ve zdejsi galerii uvidim zajimave dokumentacni snimky, jako je treba hned ten vyse.
13.04.14 - 15:27
362.164-6M 474 003: Diky, takhle uz mi to dava cele smysl.13.04.14 - 12:57
362.164-6Puvodne byla vlecka cukrovaru zaustena i do zast. Cerhenice, je to videt na ruznych mapach, nejlepe asi http://zrus-zan-zel.blog.cz/0711/zeleznice-velim-cerhenice-cukrovar13.04.14 - 11:12
362.130-7Mě se to kompozičně líbí, těžko hledat v těchto místech lepší záběry - trať je zarostlá a okolí nevzhledné.
Otázkou je, zda by tomu ještě nepomohla retuš té lampy, dle zvyklostí ŽP je to vada na kráse :)
13.04.14 - 10:47
753.713-7Vlastní trávník nijak zásadně ničemu nevadí, ale je hezkým ukazatelem znečištěnosti štěrkového lože. Tyhle traťě jsou na spoustě míst zaneseny uhelným mourem, který v kombinaci s neexistujícím odvodněním způsobuje častý vznik blaťáků.

A abych se SŽDC aspoň trochu zastal - několik příléhajících úseků bylo nedávno vyčištěno a hlavně byly odtěženy hromady starého výzisku z předešlých čištění (jedna z nich zde přímo za vlakem podél vjezdového návěstidla v 1TK).
10.04.14 - 22:08
652.168Napadá mě ještě jedná možná příčina esíčka - a to napojení přeložky trati, ono v těchto místech jsou jasné stopy mírných směrových úprav vedení trasy kvůli zvýšení rychlosti.
A tady může být nějaká umělá stavba, kterou nakonec nepřebudovali, takže se do ní museli "provizorně" trefit.
09.12.13 - 21:39