Komentáře uživatele "Jiří Navrátil":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
754.050-3 | Pekne z nadhledu, kampak jsi vylezl? Z tech hromadek dreva to nebude... http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sukl087.jpg | 29.05.14 - 19:53 |
122.016-9 | Chtělo by to více z nadhledu nebo aspoň umravnit vegetaci čouhající do podvozku mašiny, příp. prvního vozu (od loňska to teda pěkně zarostlo :)) | 27.05.14 - 16:43 |
240.022-4 | ukulele: Skl12 se uz par let nepouzivaji a jsou skutecne nahrazeny "lepsimi" Skl24, nicmene porad jsou to prazce s podkladnicemi | 13.04.14 - 21:08 |
240.022-4 | Zajimalo by me, zda i na tomto useku bude pouzito zastarale technologie prazcu s podkladnicemi, v soucasnosti jiz v CR temer nepouzivane? Viz. nize popsane problemy s rozchodem atd.... "Nový koľajový rošt sa zrealizoval zo železobetónových podvalov SB8 P s plochými rebrovými podkladnicami R4pl a pružnými zvierkami Skl12." ... (info o predchozich navazujicich usecich na http://www.asb.sk/inzinierske-stavby/zeleznica/optimalizacia-zeleznicnej-trate-iv.-koridoru-devinska-nova-ves-zohor ) | 13.04.14 - 15:32 |
Cestující I | Podle me uz tahle fotka ma prilis malo spolecneho s tematikou zeleznice, proto hodnotim velmi nizko. Radeji ve zdejsi galerii uvidim zajimave dokumentacni snimky, jako je treba hned ten vyse. | 13.04.14 - 15:27 |
362.164-6 | M 474 003: Diky, takhle uz mi to dava cele smysl. | 13.04.14 - 12:57 |
362.164-6 | Puvodne byla vlecka cukrovaru zaustena i do zast. Cerhenice, je to videt na ruznych mapach, nejlepe asi http://zrus-zan-zel.blog.cz/0711/zeleznice-velim-cerhenice-cukrovar | 13.04.14 - 11:12 |
362.130-7 | Mě se to kompozičně líbí, těžko hledat v těchto místech lepší záběry - trať je zarostlá a okolí nevzhledné. Otázkou je, zda by tomu ještě nepomohla retuš té lampy, dle zvyklostí ŽP je to vada na kráse :) | 13.04.14 - 10:47 |
753.713-7 | Vlastní trávník nijak zásadně ničemu nevadí, ale je hezkým ukazatelem znečištěnosti štěrkového lože. Tyhle traťě jsou na spoustě míst zaneseny uhelným mourem, který v kombinaci s neexistujícím odvodněním způsobuje častý vznik blaťáků. A abych se SŽDC aspoň trochu zastal - několik příléhajících úseků bylo nedávno vyčištěno a hlavně byly odtěženy hromady starého výzisku z předešlých čištění (jedna z nich zde přímo za vlakem podél vjezdového návěstidla v 1TK). | 10.04.14 - 22:08 |
652.168 | Napadá mě ještě jedná možná příčina esíčka - a to napojení přeložky trati, ono v těchto místech jsou jasné stopy mírných směrových úprav vedení trasy kvůli zvýšení rychlosti. A tady může být nějaká umělá stavba, kterou nakonec nepřebudovali, takže se do ní museli "provizorně" trefit. | 09.12.13 - 21:39 |