..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Andrew33":

  1 2 3 4 5 6 ... 99      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942topič: Díky za osvětu, dává to smysl... stejně si ale spoustu věcí nedokážu představit. Holt jinej svět no :-).

Chary a Martin Válek: Co může fíra udělat u nás? Tak u vlaků kolem cca půl kilometru a obslouhou max. dvou mašin, který má u sebe:

V případě přetržení vlaku je schopnej případně zajistit část vlaku bez HV proti ujetí (minimálně zjistit, co, kde, jak, zvlášť při přepravě nebezpečnejch látek).

V případě neschopnosti může danej stroj prohlídnout, zjistit zda se jedná o závadou vážnou, nebo o takovou, kterou je schopnej odstranit na místě a dojet.

V případě požáru je schopnej rychleji zareagovat, protože na těch mašinách je (má je u sebe v případě dvojčlenu) a pokusit se o uhašení, nebo alespoň zachránit druhou loko, ale hlavně zachránit přepravovanej náklad - opět hlavně v případě přepravě nebezpečnýho zboží.

No a v případě střetu s vozidlem, nebo osobou toho pravda moc udělat nejde ani tady... to byla spíš poznámka, když jsem viděl ten pekelnej terén, ktreým tam vlaky projíždí.
25.01.17 - 17:57
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Docela by mě zajímalo, co je ten jeden fíra chopnej na vlaku udělat při nějaký mimořádnosti - přetržení vlaku, neschopnost HV, požár HV, střet s autem, nebo člověkem.
Podle mě to tak jednoduchý nebude...
25.01.17 - 3:51
1216.231Parádní nový pohled na tohle klasický místo v Bezpráví... Ani jsem nevěděl, že je za řekou tak pěknej průhled. Moc hezký.05.11.16 - 18:22
T 499.0002topič: Já tohle informaci slyšel taky, a to od člověka, kterej dělal celej život na dráze...
Ale nechám se klidně poučit, jak to tedy tenkrát bylo.
27.10.16 - 17:31
810.078-6Říjen bez jediného lístku na stromech? :-)... Tohle bude řekl bych konec února. Rok to ale může být kterýkoliv...25.10.16 - 16:59
E 422.0003Nádhera..05.08.16 - 20:30
362.119-0NIcKON: Jsou úseky/tratě, kde se zesilovací vedení vůbec nepřipojovalo. Pak jsou úseky, jak píšeš, kde je zesilovací vedení odkloněno a to je hlavně z důvodu nedostatku místa - např. tunely, mosty, zářezy a pod. To ovšem není tenhle případ. Tady to je, jak píše Jarda, samostatné VN pro napájení nějaké vesnice, naprosto nesouvisející s dráhou.01.06.16 - 14:21
371.201-5NIcKON: V době přestavby hlavního tuším: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/111025.jpg01.06.16 - 13:34
Naopak:-D tak jsem se mrknul na fotky a na fotce jede z prvního stanoviště. To znamená, že mašiny se malujou tak, aby správně jezdili ze dvojky.
Jestli je to záměr, nebo čistě náhoda, tak to netuším. Ale určitě to záměrně nikdo neotáčí, aby si mohl ohřát gáblík za jízdy, nebo aby se mu dobře oživovala mašina. To se děje třeba u nákladní dopravy, protože z vlastní zkušeností můžu napsat, že člověk si před dvoudenní štrekou otočí stroje, jak je mu pohodlný... U osobky na to není čas a ani se to nějak nehrotí, když z toho fíra za 4 hodiny spadne a jde při přerušení do kantýny.
22.05.16 - 23:29
NaopakJardo, u těhle mašin to co popisuješ nehrozí. Obří, tichounká a naprosto stejná stanoviště. Jediný, v čem je rozdíl (podle mě to je tak i u taruse), je I. a II. stanoviště. Z I. se ovládaj například baterie na mašině a na II. je většinou místo pro mikrovlnku/ledničku.22.05.16 - 22:56