Komentáře uživatele "jackcomputer":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
750.118-2 | Tak jeste do tretice nasel jsem clanek kde je psano ze po roce 2020 vlecce hrozi zanik coz by bylo skoda doufejme tedy ze se veletrhy ktere by meli o vlecku zajem z mestem Brnem dohodnou. http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/unikatni-vlakovou-trat-brno-odepsalo20110320.html | 14.04.14 - 17:23 |
750.118-2 | Frantík : dude03: na Porici jsou neustale koleje a vleckovy provoz pres depo Brno-Dolni je neustale v provozu.Vlak je mozno videt kdyz jsou veletrhy napr. Strojirensky ci Pivex-Vinex.http://lokomotivy.euweb.cz/g_galbrno.php a nebo http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/001094-Co-je-to-za-salinu/ | 14.04.14 - 17:19 |
750.118-2 | Vít Burian takzvana shybka do kolejiste salin neboli tramvaji se moc nepouziva a tady jsem nasel odkaz na rajceti http://vojtak20.rajce.idnes.cz/Tramvajova_vlecka_na_nadrazi_Brno-Kralovo_pole/ A do kolejiste stanice Brno - Kralovo Pole ustila kdysi vlecka do vojenskych odevnich skladu viz odkaz. http://davar.cz/badatelna/xref/kom_brno_kenik_vlecka.htm | 14.04.14 - 17:06 |
S 489 | Radek Papež: vse se postupne dodelava a kolejiste je opravdu paradni a je situovane do 8O let minuleho stoleti a je tam vsechno, jak ja rikam takovy lidsky a ne vyumelkovany.Jsou tam stavby z Vysociny a ty to ozivi tak ze je vse jako skutecne.http://www.mkzdar.cz/ | 25.02.14 - 20:24 |
S 489 | Tak laminatka vyjizdi z tunelu B a pred sebou by mnela mit podle reality Rikoninsky viadukt, ale na modelovem kolejisti najizdi na Dolnoloucsky most Miru ve smeru na Brno a pote do tunelu A. | 25.02.14 - 13:08 |
16.08 "Hrboun" | stoupa:díky za rozšíření obzorů co se kvality uhlí týče tak jsem se tím nikdy nezabýval.Pracoval jsem roky na OVHH nyní DKV v Brně Horních Heršpicích (jako zámečník kolejových vozidel)a rád na ty roky vzpomínám a tam jsme měli páru (Štokr)jako vytápěčku, než se postavila nová kotelna a "Sandokan" co tam topil tak tam do kotle házel kde co. | 07.02.14 - 12:17 |
750.160-4 | classic 90s a tady ještě co se týče ujetí vozů v Brně hln. Prakticky bez povšimnutí uplynulo padesát let od památné železniční nehody, ke které došlo v neděli 27. 10. 1963 u V. a VI. nástupiště brněnského hlavního nádraží. V tento den ujela z železniční stanice Střelice skupina 11 nákladních vozů. Zarážky položené na trati nepomohly, úsek mezi dolním nádražím a odbočkou Státní silnice byl obsazen protijedoucím manipulačním vlakem, na "bramborových" kolejích (dnes přibližně v tomto místě stojí budova AZ Tower) probíhala vykládka vagónů a obsluha kolejí, a tak vozy projely až k VI. nástupišti, kde narazily do skupiny odstavených osobních vozů. Nárazem byly osobní vozy vytlačeny do ulice a první vůz řady Balm "dojel" až do budovy kde sídlila Cestovní kancelář Turista (odtud místní rčení "dojet až do Čedoku"). Vozy ujely ze Střelic cca v 2.27 h a naštěstí nedošlo k žádnému zranění ani úmrtí. Snímky byly pořízeny v době po uvolnění tramvajových kolejí, u vozu řady Balm jsou dobře vidět stopy smýkání po dlažbě. Na odklízení vozidel se podílely dva vojenské tanky, požární sbor města Brna a parní jeřáb pomocného vlaku. A konečně čísla vozů na snímcích: Balm 5-0456 (po nehodě zrušen), Be 3-4388, Bai 4-3226 a Ba 3800; tento vůz byl podobně jako vůz řady Balm na následky nehody zrušen). http://www.alanbutschek.cz/ | 07.02.14 - 11:32 |
750.160-4 | pro Trakia měl jsi pravdu byl to tenkrát Brejlovec a stalo se to 24.4.1998 dohledal jsem něco o tom samovolném rozjezdu na netu. Samovolný odjezd soupravy z Brna (24. 4. 1998)- Třicetikilometrovou rychlostí dojel vlak do 38 km vzdálené Skalice nad Svitavou, kde byl v cca 5:30 odkloněn na slepou kolej a vykolejen. Celá jízda byla kontrolována a tím, že měl vlak tzv. zelenou, nemohlo dojít ke srážce s jinou soupravou a ani nebyly ohroženy železniční přejezdy. Podle tiskového mluvčího GŘ nese vinu strojvedoucí, který stroj opustil a nechal spuštěné motory a zařazenou tzv. automatiku, která vlak rozjela na zmíněných 30 km/h. Nešlo o systémovou chybu, ale o selhání lidského faktoru. (Železničář 17/98) - Navzdory některým prohlášením, že by bývalo stačilo postavit vlaku na stůj, nebyla podle Alexandra Mráze z GI ČD jiná možnost, než vlak zastavit násilným způsobem. Nebylo jiné řešení, než ve Skalici nad Svitavou postavit výhybky na odstavnou kolej a vlak vykolejit, uvedl Mráz. Vlak tak železničáři zastavili až po 38 km a téměř hodině jízdy. (Obzor 18/98) - Dne 24. 4. 98 ve 4:14 ujela ze žst. Brno hl. n. na širou trať bez obsazení strojvedoucím souprava složená z hnacího vozidla a 6 osobních vozů, ujela vzdálenost 38 km a dojela do žst. Skalice nad Svitavou, kde narazila do kusé koleje č. 4a, kam byla její cesta postavena. Vykolejilo hnací vozidlo řady 754. Příčina a odpovědnost za vznik nehodové události se zjišťuje. (Železničář 18/98) http://www.nezavislyzeleznicar.info/prvnicisla/druhecislo2.php | 07.02.14 - 10:54 |
T 476.0 | Trainmaniak:Díky za upřesnění.Líbí se mi jak jsou na kolejišti propracované detaily je vidět že na to jdete s citem pro věc kolego. | 06.02.14 - 22:16 |
16.08 "Hrboun" | stoupa: Cituji železného dědka Matyse "to je Kladno pánové". | 06.02.14 - 20:12 |