..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Baguvix":

  1 ... 8 9 10 11 12 13      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
743.005-1Ale notak pánové, nechte toho, vždyť to není životu důležité. Každý si k tomu řekl své a tím to hasne.05.11.16 - 17:15
743.005-1A.N. Já jen píši co vidím, slyším v depu a co si zjistím, možná to je lež a možná také ne, já se kvůli tomu nebudu hádat. Pokud jsou moje informace nepravdivé, omlouvám se. Ovšem absolutně netuším kdo jsi, čím se živíš a odkud čerpáš. Proto pro mě tvé názory jsou pouze informativní a jsou od protistrany, tudíž nad tím mávnu rukou a jdu dál. :-)04.11.16 - 19:19
743.005-1A.N. Tak samozřejmě, že byly tyto lokomotivy konstruovány pro podmínky uvedené tebou, ale z nějákého důvodu ty elektroniky sem přišly. Pokud se nepletu bylo to z důvodu dodání lokomotiv 753.7 do Liberce. A bohůžel v ČB pro ně lepší uplatnění není. Zdejší Mn dosahují směšných hodnot zátěže i vozů a právě na těchto vlacích jsou nasazovány lokomotivy 749/751 (např. Mn z ČV do Třeboně, nebo Mn do Kájova), které nejsou ve stavu kdy by mohly vyjet na vzdálenější jízdu v náročném stoupání (struska do Berouna, 140 km). Příkladem je léto kdy na trati 226 během 1 týdne padlo okolo 3 bardotek a přiznejme si, že zrovna tato trať nepatří do sklonově náročných. Takže jediné co v ČB zbývá je 743 a 742 reko (742 klasické jsou v Plzni) a to je prašť jako uhoď. Sice mají 743 EDB, ale kde máš psáno, že je pokaždé funkční? Nandáš tam 1 stupeň EDB a vyletí ti všechny ampéry, nebo jedna mašina ze dvojčete nešuntuje. Takže rozdíl mezi tím jak je to vedeno v literatuře a jak je to v realitě je úplně jiný.04.11.16 - 18:53
743.005-1A.N. Ona to zase taková rovina do Březnice není. Hned za Písekm od zastávky začíná stoupání na Čížovou, dále se trať houpe nahorů a dolů a nakonec se opět před Březnicí začne stoupat, takže to co tu píšeš je polopravda. Další věc ty 743ky se zde využívají aspoň na vozbu strusky a prášku do Berouna, kde své jízdní kvality oproti lokomotivám 742 dokazují. Jak na čele vlaku tak i jako postrk z Protivína. A je nutno podotknout, že na Čížovou se rychloměr přes 30 kmh moc nehne a to nemluvím o stoupání na Milín, ale to je už jiný úsek tratě.04.11.16 - 18:09
971.006-2Jak píše mRKEF, "Když se podaří světlo, fotka je hned o dva stupně výše", tohle není "GOLD" , ale "ECHT GOLD". :-)03.11.16 - 20:08
555.3008Ty ses nějak rozjel, hezké to máš. :-)30.10.16 - 12:01
754.018-0Ty bláho, když si vzpomenu na svůj první "výlez" na strom dělá se mi zle :-). Pro pěknou fotku je třeba něco obětovat, ale abych kvůli tomu riskoval svůj život? ... To v žádném případě. V této výšce se může stát cokoli, uklouzne noha, praskne větev a je vymalováno. Opravdu hluboce smekám před odvážlivci, kteří na to mají žaludek.29.10.16 - 19:04
363.006-8Slovo do pranice - dokonce se jedná nyní už o poslední eso u Carga v tomto laku. :D27.10.16 - 22:02
742.248-8Fotka co má koule. :-)26.10.16 - 17:22
railjet 560Místo, které do budoucna musím navštívit. Fotka perfektní, nemám co bych dodal. Akorát pokud se dobře dívám, na konci vlaku je maďarský taurus?...07.10.16 - 16:48