..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "hortulana":

  1 ... 14 15 16 17 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
471.078-6Nemůžu si pomoct, ale tady je vidět, že je ten Najbrt fakt hezkej (krom teda těch trojúhelníkovejch exprimetnů ze začátku). A těm vozidlům to docela sluší. Viz třeba ten plecháč o pár fotek „níž“ nebo kterákoliv jiná „polomáčená“ lokomotiva.26.10.14 - 22:41
287 + 275optus: Asi měl :) Ale bylo to teda něco.05.10.14 - 10:03
287 + 275optus: Ten pohled, co popisuji, jsem viděl ve Flagstaffu, pokud si dobře pamatuji. Samozřejmě jsem tam neseděl celý den, ale ráno při snídani jsem na tu trať viděl z motelu a jeden kontejnerový vlak míjel druhý. Počítat je opravdu nemělo smysl :)04.10.14 - 22:14
287 + 275Jiří Kocurek: :D Nemají, je to neuvěřitelné, ale i v těch největších prdelích se jezdí náramně. Rozhodně bych teda všechno nepřejímal, ale způsob, kterým staví silnice, bychom odkoukat mohli.04.10.14 - 15:03
287 + 275Sledovat nekonečné americké nákladní vlaky někde na rušném nádraží je opravdu zážitek. Co pět minut to nesmyslně dlouhý vlak. A ty uhelné vlaky... Člověk vedle nich jede absurdně dlouhý čas, než dojede od konce k lokomotivě autem! :)03.10.14 - 20:31
377.704„Obyčejné vlaky“ rozhodně mají tříkolejnicový systém, tak jako naše metro a dělení vlaků je tam (u této řady) poměrně běžné. I tak některé jednotky jiných dopravců nemají průchozí čela. Jak si provozovatel objedná, tak to má.

Jinak v UK je běžný na těchto příměstských drahách 750V ve třetí kolejnici (https://en.wikipedia.org/wiki/Railway_electrification_in_Great_Britain#Existing_systems_-_third_and_fourth_rails)

Nicméně metro v Praze (hovořím o soupravách Ečs, 81-71 a možná i 81-71M, u M1 si nejsem jist) jednotlivé vozy v soupravě provázané nejsou, respektive nejsou propojeny vodiči, které vedou napájení v kolejnicích. Takže vůz, který se nachází mimo napájecí kolejnice nejede. U Ečs to bylo hezky znát ve chvíli, kdy přejížděl úsek bez napájení, tak osvětlení ve voze prostě zhaslo, neb bylo napájeno přímo z třetí kolejnice :) Při vytahování z depa tak bylo nutno vytáhnout soupravu tak, aby alespoň první vůz přičuchnul ke třetí kolejnici, pak už bylo možno vytáhnout soupravu vlastní silou. Doporučuji zážitkovou jízdu Ečs po lince C, všechno si to tam hezky zažijete na vlastní kůži.
28.09.14 - 20:03
377.704Polometro, co jezdí 160? Kéž by u nás bylo víc takových polometer.26.09.14 - 16:58
451.079-8comar: já vím, já to tam moc dobře znám. Zmátly mě ty další sloupky pro značky. Ale děkuji.02.09.14 - 16:41
451.079-8PROSTe jsou to „lodní dopravní značky“ a jsou určené pro lodě. Z tohoto pohledu vypadají natočeny pro vlaky:) Ty dvě na krajích znamenají „zákaz plavby mimo vyznačený prostor“ a vyznačeným prostorem se myslí ten, mezi nimi (mezi bílými trojúhelníky). Žlutá mezi nimi znamená „proplouvání v obou směrech“, což je asi významově jasné.

Edit: Jak na to teď koukám, ony jsou možná doopravdy natočeny k lodím bokem, k vlaku čelem. Nevybavím si, jak to tam teď je, ale vypadá to, že se může pozice těchto značek měnit podle situace.
02.09.14 - 14:30