Komentáře uživatele "Zdenda M":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
350.004-8 | k úplné dokonalosti chybí už jen slovenský jídelák :-) | 29.05.17 - 9:48 |
650.001-1 | Tahle jednotka sluší pod dráty daleko víc než Žralok na Karlovarsku. Myslím si, že kapacitně jsou to velmi podobná vozidla. Pak ale na jihu musí být výrazně levnější elektřina a na severu výrazně levnější nafta, jinak nedává smysl tvrzení od ČD, že se jim jezdit pod dráty Žralokem vyplatí | 06.04.16 - 16:08 |
844.025-7 | a to je v Jižních Čechách o tolik levnější elektřina nebo dražší nafta, že tam se 2 vozový Panter "vyplatí" | 05.11.13 - 23:54 |
844.025-7 | Žraloka na trati Karlovy Vary - Cheb - Mariánské Lázně a jeden spoj dokonce až Plzeň jsem taky nepochopil... jako stvořené pro 2 vozového Pantera... Žraloka bych si dokázal představit na trati s Karlových varů do Potůčků... kde soupravy 742 + 2x 010 jsou parodie na ekonomiku provozu... a Reginovy se nahorů škrábou jen silou vůle, a když napadne listí nebo sníh, tak ani silná vůle nepomůže :-) | 04.11.13 - 23:02 |
840.012-9 + 840.008-7 | Při pohledu na soupravu dvou motorových vozů, mi napadá, proč jsem dráhy nepořídili něco kapacitnějšího, třeba žraloka, myslím, že pak by pořizovací cena vozidla/soupravy v přepočtu na sedačku vyzněla podstatně lépe :-) A nebo je pravý důvod ten, že PESA by tam do toho kopce opravdu nevyjela | 16.01.13 - 19:29 |
844.001-8 | Myslím že pro danou trať by bylo ideální vozidlo dvoudílný Panter stejný jako pro Jihočeský kraj. A vhodnou tratí v Karlovarské kraji pro Žraloky třeba Karlovy Vary - Potůčky. Tady v kopcích by se lehká motorová jednotka zaplatila sama jen na úspoře provozních nákladů proti současným soupravám 742 + 3x010 A ani se mi nechce věřit, že je to jen náhoda, že se všechny ty Žraloci a Panteři objeví v krajích těsně před krajskými volbami :-) | 07.10.12 - 17:05 |
753.720-2 | a ještě dieslem pod dráty :-( | 06.06.12 - 23:37 |