Komentáře uživatele "754.016-4":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
750.061-4 | zn1124: 3.064 s rychlíkem u Hradce: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=6400&cislo=753 3.142 o dva roky později na stejném místě: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=14200&cislo=753 Pokud bychom se chtěli držet tratě Brno - Třebová, tak je k mání zcela nová T478.3119: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=11900&cislo=753 | 10.01.13 - 20:14 |
850.030-8 | Hradec nad Svitavou na Vláře? Uffff... Pan Hladík asi ve vlastivědě zrovna neexceloval... | 07.07.12 - 9:15 |
754.030-5 | Jak dlouho po laku je asi brejlovec, to taky nemůže být dlouho... Anebo si na té střeše někdo pěkně mákl. | 20.05.12 - 20:25 |
242.240-0 + (242.239-2) | Ono by to s tou plechovkou ani mezi Děčínem a Chomutovem dost dobře nešlo, pánové, přestože je ten úsek pod dráty... | 25.02.12 - 9:56 |
754.037-0 | Alexi, právěže turnusové nasazení čtyřek na ten dopolední Mn skončilo nejpozději o rok dřív. V roce 1999 (možná to nebylo přímo od začátku GVD 1999/2000, ale od nějaké změny během jeho platnosti, to už si nepamatuju) jezdila do Velké turnusově řada 771. Čmeláka jsem tam lovil ještě v dubnu 2000 - tehdy jsem věděl, že nevzhledná turnusová 771.044 bude mít MM a na záloze (a tedy i manipuláku) se objeví daleko hezčí 771.180. Podle data v popisku jste tam byli těsně před koncem GVD 99/00, tedy ještě v době, kdy měl správně jet na manipuláku čmelák. Takže bych to viděl spíš jako důsledek onoho "pomožení" - oficiálně to mohlo být kamuflováno právě jako zkušební nasazení po opravě. Následující týden už platil grafikon nový a 1. zálohu včetně obsluhy Velké, Strážnice a Uh. Ostrohu měla pod palcem řada 742, konkrétně stroj 742.103. | 21.02.12 - 9:36 |
754.037-0 | Chtěl bych se autora pozeptat, jestli se tehdy jednalo o nějakou mimořádnost v nasazení ř. 754 na dopolední manipulák do Velké. Jestli mě paměť nešálí, tak v oběhu měly čtyřky tento vlak určitě v roce 1998, v roce 1999 už byl tento výkon přidělen veselské první záloze, kde tehdy ještě sloužila řada 771 (turnusově 771.044) - tedy čmelák posunoval ve veselské stanici a dopoledne zajel obsloužit Velkou n/V. Od změny v květnu 2000 pak první zálohu a tím i velický Mn začala okupovat obligátní řada 742. Pročež mi to nasazení čtyřek dva dny po sobě neštymuje s mými pamětnickými vzpomínkami. Ledaže... Občas byl manipulák využit jako zkušební jízda. Pokud tedy autor natrefil dva dny po sobě na takovouto specialitu, musel mít neuvěřitelné štěstí. | 19.02.12 - 17:37 |