..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Milan Cibulka":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
781.427-0Dneska už není dráha to co byla dřív. Neříkám, že patřím do tehdejší genarace, ale stačí se podívat na fotky a poslouchat pamětníky. Jednoho dne se dočkáme toho, že nejen, že všude bodou stejné typy návěstidel, ale toho že i všechny mašiny budou ve stejném nátěru ČD Cargo a ČD a to už potom i leckteré lidi přestane bavit fotit protože to všechno bude na jedno brdo. Když nebudeme počítat soukromníky a historická vozidla.06.04.16 - 11:41
749.006-3A co ta mašina na konci vlaku? To je kocour? A proč tam vůbec je? To se v té době v té Lysé nedalo objet? Nebo je to jen pro urychlení výlukové dopravy?29.10.15 - 11:05
781.597-0 + 781.430-4Nádherná fotka. Chtěl bych se zeptat, nevíte někdo z jakého důvodu se na Podkrušnohorské magistrále jezdilo vlevo a zda tomu tak bylo celou dobu její existence, než se provoz změnil na pravý? A i celkově na jiných tratích jaký to mělo plnit účel jezdit vlevo?26.06.15 - 17:02
749.018-8 + 749.019-6Krásný záběr. Vzhledem k zátěži, předpokládám, že druhá bardotka je zřejmě jen tažená že? Ještě se chci zeptat, má alespoň jedna z nich naději, že neskončí ve šrotu? Nevíte někdo, kolik těchto mašin, ať už u ČD, nebo ČD cargo je ještě schopno vyjet na trať, když je třeba?14.06.15 - 19:56
434.2186To je krása. Konečně pořádný nákladní vlak s plně loženými vozy. A ne jako 90% nákladních vlaků tažených historickým vozidlem jsou věčně trapně prázdné a někdy ještě k tomu i s postrkem. Můžu se zeptat, tento vlak měl postrk? Kolik vozů celkem měl tento vlak? Děkuji za odpověď.31.05.15 - 18:07
387.043Ano krása to je. Bohužel musím s kolegou souhlasit, že už se vlastní silou asi neprojede. Leda, že by nějaký nadšenec vyhrál v loterii a zaplatil její opravu.06.04.15 - 18:27
740.866-9Fotka moc pěkná, samozřejmě za 5*. Můžu se zeptat, ví někdo, co znamená ta návěst umístěná na budově?20.03.15 - 17:35
T 458.1(?)A nebo se to taky dá poznat, podle toho, že 721 má na předním čele dvojdvéřové větrání, u kabiny sklopitelný plech a na obou čelech rozdílně řešeno zábradlí, než 720, nejvíce je to vidět na zadním čele u kapoty.25.08.14 - 16:12
754.038-8Už si přesně nepamatuji rok, ale cca před 10-15 lety jsem jel v rychlíku Podkrušnohorskou magistrálou, který jel do Prahy a dále, měl vozů dokonce 12. Ale samozřejmě, že už to táhlo eso.14.05.14 - 21:11
T 478.1201Pěkné foto v pěkné krajině. Škoda jen, že za tuhle mašinu většinou zapřahají skoro jen samé požární vlaky. Ne že by jí neslušely, ale taky by jí jednou mohli dát na hák delší vlak který se nebude skládat jen z pár vozů. Jen dotaz, neznáte někdo historii týhle mašiny a jestli po rozdělení ČSD jezdila pod ČD, nebo ŽSR a kdo jí má současné době v majetku?24.04.14 - 22:38