Fotka | Zpráva | Datum |
811.015-7 + 814.210-1 | To se tam takto potkávaly běžně? Jinak dle mého dobrý nápad toto "srovnání" | 15.02.16 - 18:18 |
380.001-8 | Dale Cooper: To se ví, že se to nepovedlo. Mimo to v Německu to zřejmě bude fungovat jinak, než v ČR. Tam asi Škodě neprojde, aby dodala pozdě domluvený produkt a ještě za to dostala odškodné. Tam bude ráda, že to vůbec dodá a ještě si myslím, bude platit penále... | 15.02.16 - 10:05 |
380.001-8 | Dale Cooper: Možná mám špatné informace, ale měl jsem za to, že se jich měli DB dočkat letos. Škoda má asi na jednu stranu štěstí, že ve skluzu je i Bombardier (tedy výrobce s továrnami na území Německa) s dodávkou elektrických jednotek TWINDEXX Vario pro stejné výkony... | 14.02.16 - 19:22 |
380.001-8 | NIcKON: Otázka, zda vůbec k nějakému nasazení dojde... | 14.02.16 - 16:26 |
121.056-6 | Hezké. Nevím proč, ale mám nějak slabost pro fotky, kde je zachycena hora Bořeň. Jinak kdo by z těch, co to tu neznají, řekl, že se blízko těží uhlí? | 07.02.16 - 13:52 |
99.5901 | Pěkné. Nejprve jsem myslel, že je to u hranic s ČR, ale ono je to spíše v místech hranic NDR a NSR | 06.02.16 - 14:55 |
T 499.002 | Byla ta 759 aktivní? | 05.02.16 - 19:55 |
151.008-0 | To se mi líbí. Zrovna jsem v tom vlaku byl. | 31.01.16 - 17:23 |
371.002-7 | Vážení, tím "pokrokem" jsem měl na mysli tendenci několika posledních let štěpit vozební ramena, která se netýká pouze vlaků EC na I. koridoru. | 30.01.16 - 17:05 |
371.002-7 | Porta Bohemica? Svým způsobem nostalgie. když vezmu v úvahu, jak se tu kdysi v čele s těmito stroji proháněly dálkové vlaky s nejrůznějšími destinacemi, které jsou dnes z velké části omezeny jen na Prahu a SRN. Jen Hungaria a noční přímé vozy tuto monotónnost ještě porušují, ale obávám se, že jejich zrušení je jen otázka času. "Pokrok" totiž nelze zastavit... | 30.01.16 - 10:41 |