..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Mustafa":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.601-4Tak ten design se předělával hlavně proto, aby mašina mohla do myčky a jako bonus je i kabina "trochu" pevnější.05.08.12 - 23:29
T 679.1600 + T 679.1578Neni někde video z týhle akce. Fotky jsou sice krásný, ale burácení motorů to nevynahradí... :(03.07.12 - 19:31
dopolední siesta + 556.0129+534.0370+T669.1099+M240.0023Ty výhybky, pokroucený a zaprášený koleje. To je krásná atmosféra!!16.04.12 - 8:40
Škoda 1202 STWHlavně ono by to necouvalo moc dlouho, když to má náporový chladiče vpředu :)09.01.12 - 11:12
110.017-1Tohle tady vidim celkem často. A několikrát i to, že sama tahala přes 45 vagónů..28.12.11 - 17:33
Push-pullTrakia: osobák jako osobák. A radši tohle než nějaký Bdt nebo Bp a tak...24.12.11 - 4:31
861.001-6Nemůžu si pomoc, ale linka spodku soupravy od předního podvozku stoupá, prostřední vůz jí má rovnou a u zadního vozu podlaha zase k poslednímu podvozku klesá. To je jako schválně takhle dokopce a z kopce?11.11.11 - 13:46
T 499.0002Martin Keppert: změna převodu na 100km/h by snad nebyla nic těžkého a po vymontování generátoru na vytápění souprav a dalších fíčur by se do váhového limitu třeba taky vešel. Ale to je jen kdyby...04.11.11 - 15:07
749.256-4Martin Klecán: Pokud je mi známo, tak služby ve stanicích zajištuje SŽDC a ne ČD. Tudíž pláčete na špatném místě.05.10.11 - 18:03
M 286.1032By bylo celkem zajímavý tohle složit ze dvou fotek. Spodek s odrazem na hladině a vršek s prázdnou tratí :)18.07.11 - 23:42