..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 2 3 4 5 ... 83      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.210-2 + 840.015-2 + 843.016-7Antony: Velký nákup do vlastnictví státu dlouho plánovalo MD, nakonec to ale zatrhli politici, protože reálně hrozilo, že by tu maxi soutěž nevyhrála Škoda. Takže státní nákup není, kvalitativní požadavky se budou flikovat po dopravcích a na takový drahý špás ani nebudou peníze. Smlouva s dopravcem totiž může mít jen 15 let, což je polovina životnosti vozidla - to znamená dvojnásobné odpisy atd. Bohužel - z politických důvodů jsme odsouzeni k šrotům a předraženým výrobkům z Plzně.25.09.18 - 21:37
102.003(gp): Ešusy a pantery beru. Jenže v dálkové dopravě se bude stále vesele posunovat, když si ČD objednaly pseudorailjety bez řídicího vozu, který jim jednou těžko někdo vyrobí (nebo to bude stát kolem 120 mil. Kč).
Společnost se nevyvíjí tak rychle, aby ČD už před 8 lety nevěděly, že jídelní vozy už nejsou tolik žádané jako dříve. Tedy pokud je to vůbec pravda - jel jsem nedávno Hungarií, a ta měla všechy stoly (14 ks) plné, u některých seděli i vzájemně si cizí lidé.
12.08.18 - 22:10
102.003(gp): Promiňte, ale to už fakt nevydržím. Jen podle toho, že si ČD objednaly 10 netrakčních jednotek bez řídicího vozu (v přepočtu na metr za cenu elektrické jednotky Pesa Dart) a teď budou posílat WRmee na rekonstrukci (když tu poslední prodělaly před 5 lety), mají ČD peněz tolik, že nevědí co s nima. Nebo spíše postupují nekoncepčně a odsuzováním řídicích vozů si zajišťují dopravně-technologický skanzen na dalších 30 let.11.08.18 - 23:05
Bez názvuMně naopak přijdou čmáranice na fotce zajímavé a snímek je fascinujícím pohledem do zákulisí železnice, které cestující z vlaku nevidí.06.08.18 - 1:06
Hitachi Rocknetrakční jednotka s klasickou lokomotivou...

To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...

Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
22.07.18 - 1:01
ETR 170IvaA: V podstatě jsou v plánu hned dvě věci - zaprvé Basistunnel a zadruhé spojka Brunneck - Bolzano mimo Franzensfeste.

Fotka je nádherná a krásně zachycuje tamní zvláštnost - trať procházející pevností.

Ještě si dovolím upozornit na chybu v místě focení - Franzensfeste
30.05.18 - 23:52
163.097-9Honnecker je fajnová 1. třída... http://www.zelpage.cz/razeni/18/vlaky/cd-78522.05.18 - 23:29
163.062-3Ekonomické hodnocení to zhorší, ale je otázka, kdy ta dvoukolejka vůbec bude. Údržba těchto starých zařízení něco stojí a zaměstnankyně budou jistě rády za každý měsíc, kdy nebudou muset točit klikou a mořit se s těžkopádnými pákami drátovodů. A vůbec - to, že koupím závoru nebo návěstidlo, neznamená, že ho musím za pár let vyhodit. Náklady na ostatní stavební práce přijdou vniveč, ale své, výše popsané výhody tato modernizace má.16.05.18 - 22:10
1216.237NIcKON: Rakouské jednotky už podléhají zubu času a na špici už rozhodně nejsou. Omšelosti pomáhá tmavý lak (stejný problém má LE) a šedý interiér. Zrovna ta sedadla ve 2. třídě opravdu výhra nejsou a po čase vržou. Služby jsou také docela divné, u Henry am Zug se člověk domluví spíše chorvatsky, bulharsky a maďarsky než německy.

Ale i přes to všechno beru Railjet a Pendolino za jediné dálkové vlaky ČD, kterými se dá normálně jezdit. Pravda, Bdmpee233 asi má lepší sedadla, ale zato přesvětlený interiér bez jakékoli snahy o design, horší pojezd a neustále vás otravuje lomoz od přechodových dveří. O Bdpee231 ani nemluvě. Jen se podívejte na RJ vs. Metropolitany, pro část cestujících na lince do Brna opravdu existuje pouze dvouhodinový takt.
26.03.18 - 22:27
361.005-2Je málo linek, které se mohou pochlubit nepřetržitým taktovým provozem. Tady je to 12 hodin. :-)24.03.18 - 21:52