Fotka | Zpráva | Datum |
362.016-8 | To si to pěkně fičí.....kolik to může jéééét ? Už dlouho se chci znalců taky zeptat, proč má ESO rozdílný výkon pod 3kV = a 25kV střídavého, když u 350 to nehraje roli a u 380 myslím také ne, stejně jako u 371 :-)) | 26.09.12 - 16:08 |
830.154-1 | Po těchto "kredencích" se mi bude moc stýskat - ten typický a nezaměnitelný hukot při rozjezdu a neopakovatelná zvláštní frekvence uvnitř vozu - to vše vyvolává nostalgii. Pamatuji tyto stroje jako rychlé spojení Klatovy / Domažlice - Plzeň - Praha. Dnes to "nepořídíte" o moc rychleji....po padesáti letech a "pod dráty", a to se jednalo o lehké stroje s výkonem kolem 300kW z poválečného vývoje | 21.09.12 - 12:30 |
913.010-5 + 813.010-6 | Má někdo zkušenosti, jaké je svezení s takto rekonstruovanými "šukafony" ? Parametry jsou sice obdobné s Regionovou, ale rád bych svědectví skutečného uživatele. Na první pohled by člověk řekl, že naše rekonstrukce je zdařilejší, ale svezení v Regionově ho možná vyvede z omylu - taky vzhledem k nasazování těchto dvojčat mne překvapuje i vyšší provozní rychlost (90 km/hod). | 21.09.12 - 9:48 |
749.253-1 | Ad Drahoš Švestka : v mnohém samozřejmě souhlasím - moloch ČD se všemi různými kotrmelci, neprůhledným hospodařením, proklamovanými pseudoúspěchy jako za dob socialismu je pro mne naprosto bezednou nádobou na peníze daňových poplatníků, ale z mnohých odborných studií vyplývá určitý přebytek hnacích vozidel, a to i v zahraničí s nízkými provozními náklady i rozumnými cenami pronájmu, a to nemluvím o životním prostředí, dynamických parametrech atp - viz vozba expresů směr Domažlice - Mnichov. Každopádně se snad shodneme, že s takovými stroji ( jako je na fotografii ) se setkáme spíše na Balkánu nebo východním bloku a že to není žádné estetické pokoukání.... | 20.09.12 - 9:41 |
749.253-1 | Asi se budu opakovat, ale přes vcelku povedené foto je pohled na tento zanedbaný stroj jako vystřižený z albánských končin. Snad to raději ani nepublikovat - nevím , jaká budoucnost čeká tuto 749, ale vypadá to, jako kdyby mířila rovnou do šrotu. Děs ! | 19.09.12 - 15:07 |
751.171-0 + 752.020-8 | Ta trať je dvojkolejná v celém svém úseku ? Díky za info. | 18.09.12 - 14:34 |
749.100-4 | Když vidím ty povedené fotografie, často z nádherné krajiny, je mi smutno, jak moc zanedbané (alespoň co se vzhledu týká ) jezdí u nás lokomotivy - obrázek pak dostává takovou "albánskou nebo kubánskou příchuť, resp. pachuť" | 18.09.12 - 14:31 |
464.0 | Ad Laďuša : Je to pravda - krajní trať na mostě za chvíli uhne vlevo a mimo úroveň překříží v tento moment rovnoběžné koleje na Domažlice a Cheb ( zastávka Plzeň Jižní předměstí ). Tento klatovský spoj čekala po cca 700m stanice Plzeň Zastávka ( nebo "nemocnice"). Ale foto je historický skvost - jen v té době už byly běžně řazeny koženkové "maďary" - tyto vagony jezdily na této trati krátce. | 11.09.12 - 12:55 |
350.012-1 | Docela by mne zajímalo, o kolik odklon prodloužil jízdní dobu - pokud ovšem něco nenabral i vlivem dalších mimořádností...Při pohledu na ten letitý stroj včele a když si vzpomenu na naše žabotlamy - dere se mi do úst další otázka : Co je to vlastně ekonomická životnost železničního vozidla ? :-)) a jak relativní je to pojem. | 27.08.12 - 7:45 |
240 | Koukám, že i na Slovensku by přišly vhod nějaké FLIRTY, či jiné jednotky - ale to bude jako u nás : časem bude řazení 242 + max 2 Bdt ( možná 1 vůz bude stačit , alespoň to bude mít tu správnou dynamiku.....) | 24.08.12 - 15:02 |