..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 2 3 4 5 ... 13      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Cisterna púšťa žilouSergeje na Slovensku běžně jezdí ? Nebo je to "nákladní nostalgie" :-) ?07.09.17 - 12:09
193.214-4Hezké - opravdu jako marketingová "lahůdka". Ani jsem nevěděl, že Jančurovy Vectrony zajíždějí i na pouze ss napájené tratě... ( Praha - Košice ) - tam by i s ohledem na max. rychlost této tratě ( na Slovensku) bohatě posloužily "italské" 162.....07.09.17 - 12:06
230.072-1To už vážně nestojí za to dát laminátkám alespoň trochu slušný kabát ? Takhle to vypadá, že jsme na Kubě - samozřejmě když si odmyslíme dráty a dvoukolejku..... :-). Některé loko u nás skutečně vypadají, že další jejich výkon bude na šrotiště........V tomto se vážně pozná náš "východní původ"29.08.17 - 15:31
418.128Já slyšel z mnoha stran celkem pochvalné reference na tyto z gruntu původní maďarské stroje - byly, resp. jsou lehké - 66t. Výkon docela mají - postupně byly mnohé remotorizovány ( Caterpillar ), a tak jsou srovnatelné s našimi 750/3/4. Před nějakým časem jsem viděl i srovnání právě s "brejlovci" a tyto nedopadly nijak zle.15.08.17 - 11:00
2044.030-1To by mne zajímalo, kolik to tam může jet : zkušenosti, které mám z bývalé Jugoslávie, resp. jejich železnice, to bylo vždy něco :-) - kolikrát to ani nedojelo, kam mělo......a to i mezinárodní spoje.....Ale snímek je to moc pěkný !14.08.17 - 15:09
418.128Nejsem velký znalec , ale MÁV není v bývalém RVHP žádná "štika", takže i stav dopravních cest odpovídá spíše "východu" - a to mají velkou výhodu v převážně rovinatém terénu......14.08.17 - 11:28
783.001-1Vyrábějí se tyto lokomotivy, nebo je to jedna z 6 ks, které v Kielu před cca osmi lety zplichtili, aby nakonec od výroby upustili ?14.08.17 - 11:24
193.226-8S Vectrony skutečně silná konkurence ČD ( Kéž by jich bylo více !!! ). Navíc je souprava velmi "pohledná", a to nemluvím poměru kvalita / cena.10.08.17 - 11:57
814.040-2Nejsem tak znalý - ŠRT je ,prosím, co ? Já jen , že z dostupných pramenů je daná maximální traťová rychlost ( 65 km/hod ) jakousi relikvií 1. republiky a prvních poválečných let.....04.08.17 - 14:36
814.040-2Téměř přesně v půli cesty mezi Klatovy a Horažďovicemi předměstí. Na této trati je povolena maximálka 65 km/hod, což je taková rarita. Vzpomínám si, že občas i M 131 s motorem z T 111 občas valily 70 km/hod ( hlavně z kopce :-))
- tam bylo možno z druhého stanoviště strojvedoucího rychlost přímo sledovat. To se připojený Balm houpal jako na moři :-). Myslím, že některé úseky by snesly rychlost vyšší.........ale jinak - hezká vzpomínka na dětství....
03.08.17 - 13:12