Komentáře uživatele "Jirka Panther":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8916 | V Evropě mají být do roku 2030 propojena hlavní města všech států (zatím s výjimkou Prahy) rychlou a funkční železnicí. Je fakt, že u spojení Budapešť - Bělehrad postačuje pro V=160-200 pouze generální oprava po 100 letech s minimem přeložek, čemuž i odpovídá zde uvedená cena. Je zřejmé, že za ty prachy tam nebudou stavět protihlukové zdi (pokud ta trať není jednokolejná, což nevím) | 06.06.13 - 21:59 |
Zpráva 7624 | Ad MGrill: Polák není můj soused, ani bratr, tak jsem nepsal kondolenci na velvyslanectví. Ušetřený čas jsem věnoval doplnění vědomostí včera na ČT1. To jsme se na škole neučili a bylo to velice dobré. Je velmi pravděpodobné, že to bylo v Polsku drsnější, než v české kotlině. U nás s tím měli problémy jen umělci, Polsku dělníci z loděnic. Jak pana Václava Klause nemusím, neb se s jeho názory shodnu tak z 15%, tak co zaznělo z jeho úst ve zprávách před hodinou bylo řečeno naprosto přesně. Z Evropy mohl přijet kdokoliv, kdyby chtěl (a ještě by si zavzpomínal na mládí jak jezdil vlakem). Očekávám, že se v galerii objeví nějaké foto s panem prezidentem a dalšími cestujícími. | 18.04.10 - 20:53 |
Zpráva 4501 | Díky za odkaz na pohledovou studii. Mám dvě věci k debatě: 1) Stavební železniční výkresy se orientují podle staničení. Prezentace se orientuje zásadně k severu, neboť je dělána pro lidi mimodrážní, jejichž mapové vzdělání končí tím, že je sever nahoru. 2) Pokud je varianta č.4a stravitelná v kontaktu s Brandejsem, tak je pro mně jediná možná. Ostatní jsou z dopraváckého hlediska paskvily. Jenže jak známo, v současnosti se ze všech nabídnutých variant zásadně vybere ta nejhorší, takže si nedělám iluze jak to dopadne. Jo a ponechání jedné koleje pro obsluhu původního území bylo zatím vždy zamítnuto. Viz úsek před Českými Budějicemi (4. koridor) a před Plzní (3. koridor) | 18.04.07 - 17:36 |