..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "743 010-1":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9369Antony: ono je to těžké. Railjety jsou sice docela fajn, ale že by s tím ČD udělaly terno... no nevím, podávají žalobu proti 25milionové pokutě, kterou na ně uvalil antimonopolní úřad. Ten jim jde po krku i ve věci pronájmu taurusů. Navíc v době, kdy o pendolinech ČD uvažovaly, railjety nebyly ještě na trhu, takže tohle srovnání je mimo. Ve fázi vývoje to byly stejně experimentální popelnice, jenom ne od Škody ale od Siemensu.

Zadávat průmyslové zakázky domácím podnikům (teď nechme stranou, kdo drží ty akcie) není podle mého názoru špatně. Naopak. Možná jsem za exota, ale mně udělá radost, když se dozvím, že ten a ten výrobek, nota bene kvalitní, byl vyroben zde v ČR. Mám radost, že umíme i něco vyrobit a ne jen nadávat, že je to zase blbě...

Railjet neklopí, na klopení byla postavená tehdejší koncepce dálkové rychlé dopravy. Že to tak nedopadlo, vidíme dnes všichni k velké škodě. Ta ojetá pendolina by asi opravdu byla udělala dobrou službu.
25.11.14 - 12:13
Zpráva 8213Flexaretista: ... a pak už jen trochu cviku a hned máte haldu dat o tom, kdo kam a kudy jezdil a s kým. Nebude ani třeba notebook, možná by stačila ta opencard. Že by chytrý doplněk chystaného "inteligentního" snímání tváří v metru? (-:03.06.11 - 22:34
Zpráva 7431Ten problém má více aspektů. Zpackány byly dvě věci: to, že stále nevedou na letiště koleje a to, že se KONEČNĚ stavěné metro odporoučí do roklin motolských. Takže v blízké budoucnosti stále autobus. Dělali jsme si kdysi legraci, jak bude vypadat rychlodráha na letiště: 2x 119 za sebou na tyči. Jak málo jsme se mýlili!

Tramvaj bych zcela nezatracoval. Jsou tu hlasy, které hovoří o malé kapacitě a pomalé rychlosti, ale není to tak úplně pravda. Sám mám vyzkoušeno, že tramvaj je na Evropské ve špičce rychlejší. A o ten špičkový provoz by mělo jít především. Navíc ta kapacita: Kapacita tramvaje je cca 250 - 300 lidí (ale nevím, jak bych ve 14T uplacíroval kufry, KT8 a T3 v klidu), do dlouhé 119 se nacpe 150 lidí. Vzhledem k tomu, že se při cestě do centra vejdu také až třeba do třetího autobusu, jsem přesvědčen, že by tramvaj pomohla. Není to sice vlakové spojení, ale furt lepší než autobus nebo sightseeing pod zemí přes Motol. Když metro, tak proboha přímo z Veleslavína. Jenže my nějak neumíme na metru dělat odbočky.

Busmanův odkaz: aha. Nechci být škarohlíd, ale může to být jeden z důvodů, proč Chalupa vzal post ministrem ŽP?
16.01.11 - 10:36