..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9526Topič: Ano, do bodu 1-3 spada tvuj prvni prispevek zde. Druhym prispevkem "radoby" k tematu ci odkazem na drivejsi diskuzi v dalsim prispevku, ten prvni vypad jiz nezlepsis...28.09.15 - 17:42
Zpráva 9355Ondruch: Asi si nerozumíme. Nevyjadřuji se ke slovním komentářům porotcům a neřeším, zda je komentována bodovaná fotka.11.08.14 - 21:07
Zpráva 9326Prosim o upravu pristupovych prav odkazu "kompletni vysledky hlasovani uzivatelu ZelPage", nelze se tam dostat, a o smazani tohoto komentare.01.06.14 - 8:16
Zpráva 8962Na muj vkus je clanek trochu tvrdy na RJ. O zavadach u CD jiz zde psali jini v diskuzi. Take mam zkusenosti s neopravami u CD, obcas si pisu cisla vozu, druh problemu a dobu provozu se zavadou, :-). Take si nedelam iluze o pravidelne vymene, udrzbe vzduchovych filtru klimatizaci u nekterych dopravcu.
Klasicke stahovacky na trati jeste ojedinele jsou a nejvetsi problemy s nimi ma rada 680, ktera ma ale v lepsim stavu baterie nez letite vozy RJ a CD.
07.08.13 - 14:16
Zpráva 9010Nikomu nejde o to, co si kdo zaříz, naříz, jde o koryta.30.07.13 - 17:55
Zpráva 8700ČD kupuje aktuálně 7ks RailJet: http://ekonomika.idnes.cz/ceske-drahy-koupi-po-roce-a-pul-jednani-sedm-railjetu-f9m-/eko-doprava.aspx?c=A120816_110934_eko-doprava_spi
Další naklápěcí soupravy dle mne nejsou aktuální vzhledem otázce pořizovací cena/údržba/vnitřní prostor.
16.08.12 - 11:58
Zpráva 7719Martin Utajeny: Osobne jsem rozprodal analogovy vozovy park a nakoupil digitalni lokomotivy a vozy pres Aukro. Obcas se tam daji koupit prakticky nove ci malo jete modely za mensi castky. Je to o dlouhodobejsim sledovani Aukra a hlavne se nestrhnout pri prihazovani, :-).
Nejste teda zadny troskar s velikosti kolejiste, :-). Osobne bych si na to netroufl, ja radeji nenormovou, malou modulovku.
15.02.12 - 6:00
Zpráva 6701Jiří Hovorka: Jaké skandály, ty uměle zveřejněné k vytvoření názoru masy lidí, aby nebreptali při jeho odvolávání? Co si přečíst i jiné náhledy na věc? :-) (http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/193785.aspx http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/193825.aspx http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/193798.aspx)10.04.11 - 22:09
Zpráva 7544MB: Stejně jako je kravina např. mezi Přerovem a Břeclaví zvedat rychlost na 200km/h.
Ano, samozřejmě to není vůbec ekonomické, protože za velice podobné peníze to můžeme udělat jen na 120 či 160 km/h, protože když chceme zvedat rychlost ze 100/90 km/h na jednokolejce s četnými oblouky, tak jakékoliv zvýšení rychlosti znamená opustit stávající trasu... .
10.01.10 - 17:35
Zpráva 7491Railpic: Také se snažím najít důvod této naplánované degradace nepřestupového spojení Šumperk -> Olomouc.08.12.09 - 8:56