..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9236Už po píšu, popletl jsem zkratku.14.02.14 - 12:17
Zpráva 7993Na metru chrápe každý, nad kým zrovna nestojí kontrola, chlastat se přestalo s nástupem Dvořáka, ten už je taky pryč. Nevím, zda je to dobře nebo špatně, z hlediska provozu špatně, z hlediska předstírání, že podnik platí zaměstnancům dobře. Ale to je o něčem jiném než o výluce.26.09.12 - 10:35
Zpráva 8595U 451 je normálně při rozjezdu řazeno všech 8 motorů do série, kvůli tomu vede přes celou soupravu kabel, pokud tohle selže, přepíná se výzbroj do polhy "samostatná" to jsou pak ale rozjezdy, dochází k podélným rázům. Pokud by se použil 451 sám, musel by se seřídit AREL, pokud by to šlo. Můžete si porovnat rozjezd 3 a 4 vozové 451, je to znát. 16,7 Hz vzniklo nejen kvůli vířivým proudům, ale i obtížné komutaci. Dnes snad není problém někam umístit 4 skupiny diod. 16,7, vlastně původně 16a2/3 Hz má velkou nevýhodu, vychází pro stejný výkon mnohem větší trafo, nechce se mi to počítat, odhaduju 2,5x. Pokud by se přepojilo 16,7 Hz na 50 Hz, nic se nestane, trafo bude mít měnší sycení ale všechno bude fungovt normálně, u lokomotiv s usměrňovačem. Ta soustava se údajně drží kvůli menším ztrátám na indukčnosti vedení.09.05.12 - 9:50
Zpráva 8207PROČ BY SE MĚLO PŘIPLÁCET ZA NEHULÁKAJÍCÍ VOBEJDY, PŘÍPADNĚ ZA NEŘVOUCÍ VŠUDYPŘÍTOMNÁ SLUCHÁTKA??? TO BY SNAD MĚL BÝT STANDARD V JAKÉMKOLI PROSTORU KDE SE SCHÁZÍ VÍC LIDÍ, I V ČEKÁRNĚ U ZUBAŘE.27.05.11 - 7:57
Zpráva 7819Jaký důvod má ta rekonstrukce??? Myslíte že jde někomu o pohodlí cestujících??? Důvod celé akce je právě těch 650 miliomů někomu do kapsy.23.08.10 - 16:19
Zpráva 7734Pánové průšvih, v Ústí vykolejil vlak, více na novinky.cz28.06.10 - 18:19
Zpráva 7726José---
Trochu čtu denní tisk a trochu je mi znám postoj představitelů ODS. Souhlas je s tím jak to myslí ODS nebo s tím jak mi to vadí? Každopádně hromadnou dopravu čekají krušné časy. Ostatně i všechno co přímo nevydělává, zdravitnictví, domovy důchodců ale to sem nepatří.
30.05.10 - 18:59
Zpráva 7624Za mých mladých let se při podzimních mlhách přidávaly vozy 1. třídy a cestujícím byl vrácen rozdíl jízdného. Dnes by se přidávaly vozy 2. třídy a cestující by museli rozdíl doplácet. Pokud by ČD nějaké vozy navíc sehnaly, možná se neměly šrotovat čtyřnápravové vozy z 50tých let.17.04.10 - 11:40
Zpráva 7624Kdyby jeli vlakem, tak se jim MOŽNÁ nic nestalo. Vzdušný prostor nad Evropou je uzavřen, nezaznamenal jsem žádné aktivity železničních společností o převzetí zátěže.17.04.10 - 8:29
Zpráva 7621Zase se maže, když není reakce dostatečně optimistická.

Žijete tady v nějakém vakuu, kterým občas projede vlak. Já se setkávám s mnoha lidmi, kteří by hromadnou dopravou nejeli ani náhodou, občas se vyskytnu v dílně plné automechaniků, jejich názory jsou zde nepublikovatelné. Tito jedinci si přesun z místa A na místo B musí užít, musí si zazávodit a předvést okolí své řidičské schopnosti, což v hromadné dopravě jaksi nejde.
09.03.10 - 13:55