..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "rail_man":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9740M 474 003: Pro výrobce to zřejmě problem není.

http://images.google.de/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F8%2F85%2FGuentherZ_2015-07-23_(3)_Wien14_Bahnhof_Penzing_OeBB_Cityjet.JPG&imgrefurl=https%3A%2F%2Fde.wikipedia.org%2Fwiki%2FDatei%3AGuentherZ_2015-07-23_(3)_Wien14_Bahnhof_Penzing_OeBB_Cityjet.JPG&h=816&w=1800&tbnid=n5xafax04lyKyM%3A&vet=1&docid=qxhylb4e7p-IDM&ei=PpuYWOLzF8zP6ATD5beQCQ&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=734&page=1&start=45&ndsp=44&ved=0ahUKEwjiitO26fvRAhXMJ5oKHcPyDZIQMwhaKDgwOA&bih=1045&biw=1920
06.02.17 - 16:56
Zpráva 9477jenže to po čem tu volám je jakýsi rozumný přístup, někteří lidé tu stále chtějí zachránit každý kilometr trati, proti nim jiní, kteří chtějí zrušit téměř vše co není "jako" trať 010+270...

Neřekl bych, že je tady někdo, kdo by chtěl zachovat jenom nejhlavnější tratě. Spíš bych to viděl na souboj lidí z rozumným přístupem proti ultrašotoušům, kteří vedou svatou válku za couráky :-)
08.06.15 - 22:00
Zpráva 8866"rychlejší oběhy souprav" oproti souprave se syslem? Proc?
větší měrný výkon, adheze, takže kratší jízdní doby, někde možná zrušení předjíždění, větší podíl dynamického brzdění.

"větší atraktivita souprav" Ne nutne - treba kdyz se v zime otevrou dvere a je pruvan celym vlakem.

A co nízkopodlažnost, bezbariérové WC, hluk...

"možnost jednoduchého spojování jednotek" Ale zas nemuzete podle potreby pridavat po jednom voze.

V dnešní době se u Os v podstatě nepoužívá.

"možnost uplatnit lokomotivy na vhodnějších soupravách" Uz sme jejich cenu zapocitali do ceny soupravy.
15.04.13 - 21:12
Zpráva 8381Railfort: můžu se zeptat, proč naštěstí?26.10.11 - 18:01