Komentáře uživatele "stoupa":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8985 | Pro Martin Grill: Dík za nabídku fotky, Je tam krásně vidět TV. (Pášeme pohled na Bl. Hbf očima mašinkáře..) :-) | 14.07.13 - 10:49 |
Zpráva 8796 | Optimaliyace na "en-óno": Jo, optimalizace pro vlaky "střeoevropské" EC/IC pod traťovou 160km/h, lépe 200 km/h je sporná. Pro jeden pár rychlíků zbytečná. Na druhou stranu - kvaitní kapacitní a ne pomalá příměstská (dozajista pro Prahu, Brno, Plzeň, Ostravsko, ale i CV-MO-UL-Děčín) taky dává smysl. Ale když se "to" právě v příměstských úsecích "městná", pomůže jen víc paralelních kolejí. Jinde to vědí už více než 100 (slovy sto) let. V ČR se to jaksi ani u koriorů neprosadilo, že. Neuteču z vlaku o autobusu, přeci jen je pořád z mého pohleu pohodlnější. Ale na některých realcích je oproti gumokolu téměř nezajímavý a je jen ekonomickou´úvahou doložitelné, zda rovnat kopce a doliny, aby se těch 160plus vyplatilo. (Tedy, pokud nejee nostalgicky vyladěná souprava s párou vepředu :-) ) | 29.12.12 - 16:13 |
Zpráva 8796 | No, větší propustnost asi jen oddělit "dálkovou a místní" = 4 koleje. Ale (s výhradou EC), má to "za Plzní" smysl? Ať už směr Cheb, nebo ČB? Je tam dost silná poptávka? Z dálky to vypadá spíše na "Regio", s přenostním "průtahem" těch EC - bez čekání. Naopak mezi Plzní a Prahou, zejména se specifikem Beroun - Praha a Pha Smíchov- Hl.n., tam "to" nějaké řešení chce, přičemž si nejsem jist, zda ony "megatunely" jsou to pravé ořechové. | 29.12.12 - 12:31 |
Zpráva 8616 | : | 19.05.12 - 20:40 |
Zpráva 8495 | Já to neodhadnu: 488 kliknutí za 19 hodin - nemám měřítko. (Alespoň se u toho nikdo nehádá) :-) | 25.01.12 - 17:05 |
Zpráva 6538 | Tohle je krásný článek. Věcný, pravdivý. Komentář na okraj: Až v 80. letech minulého století ztrácely železnice význam v očích a plánech válečných štváčů (vojáků z povolání) všech armád bez rozdílu názoru, rasy a přesvědčení. A až tím, že dráhy ztratily válečný význam (zranitelnost), začaly se hroutit monopoly, končila často nepochopitelná státní politická podpora. Na druhou stranu si neodpustím v hloubi svého přesvědčení zvolat: "Tam, kde končí lidská blbost, tam začíná vojenské umění!" | 28.09.08 - 14:56 |
Zpráva 5800 | Chlapi, ten prodej nemusí nutně znamenat a) "otřes " a už vůbec ne b) "konec (obchodní) značky Fleischmann". Trix taky ještě jeko značka žije, byť jde o tzv. "Hamovaný Märklin". Cíle nového vlastníka k tomuto okamžiku nezveřejněny. Osobně se však domnívám, že nebude Fleichamnn a Roco nabízet stejné typy ve dvou výrobních variantách, a jako "Flajšmaňák" se obávám budoucnosti kolejiva a spřáhel. Jinak dobrý, ale ta 2 výše uvedená slova ("otřes" a "Konec") bych změkčil, či vypustil. Sorry za pozdní reakci, ale nebyl jsem doma. Libor Stoupa Zapletal | 22.02.08 - 22:13 |
Zpráva 5798 | Dr. Ahý JTB, s pravdou nejdál dojdeš, ale občas tam někoho dřív dovezou. V rámci Stoupova demagogického slovníku naučného i já (dosud občas) mačkám spoušť, bych zachytil dění "jak se kola valí", nestydím se za to, že k tomu vedu synka svého desetiletého, (ta děcka hrozně stárnou), ale mám zbabělý podnět pro redakci: Kategorie: Nejhezčí námět, Nejhezčí výtvarné řešení (z hlediska vědecké teorie dokonalosti fotografického řešeni). Té první se zúčastním rád, ta druhá mne nebere, neb jsem v tom (výtvarném) by vyrůstán... Stoupovo dogma: Nemá-li mašinka čmoudící komínek, je to jen hnací vozidlo (nulkové Bobině se omlouvám) | 18.02.08 - 1:08 |
Zpráva 5369 | Hele JTB a spol., jak už jsem naznačil: ČD a jejich reklamomarketing se zase kvůli vlajkovému torpédoborci Pinďovi střelili do kolena: Buď - porušili předpisy, anóbrž Pinďu řídíl někdo bez řidičáku, Nebo - ho nikdo bez řidičáku neřídíl, ale jen markýroval - a pak porušili zákon, neb taková reklama e reklama klamavá. (a fčéra mně Pinďa nahněval, protože druhdy vlajkový expres ČSD Košičan - podtrhuji stále důstojně veden mašinkou - mušíl dát Pinďovi přednost ... FUJ, HANBA!) | 16.10.07 - 17:59 |
Zpráva 4836 | fajn, kous se mi počítač zpráva v tónu smířlivém, leš "nadregionální" preferující se zbortila. Jdu na oběd a slibuji i názor na Most a VTR směr AB - Plzeň. | 15.06.07 - 12:43 |