Komentáře uživatele "ythomas_ct":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 9925 | Musím se připojit ke zdejším nářkům - takhle špatný článek plný nepřesností jsem na ŽP dlouho neviděl. První část mi připomíná automatický výstup Google překladače... :-( | 18.12.17 - 11:20 |
Zpráva 9718 | Ad stoupa: Práve ze vím, ale postaci mi... Pokud tedy víte, proč a za jakých okolností v roce 1993 českotřebovské VŠ pracoviště vzniklo i v jaké podobě a za jakých podmínek funguje dnes a čím se zabývá, pak ovšem už vůbec nechápu Vaší narážku: natoz tam zrizovat detasované pracoviste jakékoliv VS. A souvislost s (ne)zastavováním vlaků vyšší kvality v ČT mi uniká úplně... | 22.11.16 - 12:20 |
Zpráva 9718 | Ad stoupa: ...natoz tam zrizovat detasované pracoviste jakékoliv VS. Když o tom víte s prominutím ho*no, tak alespoň pomlčte... :-/ Tak proc by mely IC/EC vlaky v MuN stavet? Obecně - proč by asi tak měly vlaky někde stavět? Že by proto, aby těmi vlaky jezdili lidi? Navrhuji všechny IC/EC/rj apod. přeznačit na Ex/Rx a pak s tím možná mnoho lidí přestane mít problém. ;-) Obzvláště pokud je možné zastavovat v Mohelnici nebo v Července. Mimochodem je zajímavý, že RegioJet v ČT začal zastavovat z vlastní iniciativy. A stejně - až se bude jezdit z Prahy do Brna po VRT, tak bude klid, protože ta přes ČT nepovede... :-) | 22.11.16 - 10:32 |
Zpráva 9381 | Ad Sim: ...je nekde k dispozici nejake to srovnani prujezdnych profilu? Nějaké celkem pěkné náčrtky najdete mj. i v tomhle článku: http://en.wikipedia.org/wiki/Loading_gauge | 25.09.14 - 15:15 |
Zpráva 8326 | Do doby zprovoznění posledního odkazu v článku bude informační brožura studijního oboru Dopravní prostředky - zaměření Kolejová vozidla na DFJP ke stažení alespoň pod tímto odkazem: http://www.uloz.to/11186532/brozura-dp-kv-2011-pdf Ad zirecek: Příloha 9 předpisu ČD V25, která se zabývá dvojkolími železničního vozidel, byla aktualizována v roce 2000, takže zase až tak letitá není. Povolená hloubka žlábku má podle kapitoly 2 tohoto dokumentu hodnotu 0,0 mm, přičemž je tato hloubka žlábku definovaná jako "polovina rozdílu průměrů kola D v rovině styčné kružnice a průměru kola D1 v místě jízdní plochy, vzdáleném 37,5 mm od roviny styčné kružnice směrem k vnějšímu čelu kola, je-li D | 21.11.11 - 9:20 |
Zpráva 7479 | Ad Josef Petrák: Dobrá, já už na to sahat stejně nehodlám. Ale co se vydání týče, tak bych se vůbec nebránil ani dřívějšímu termínu; přeci jen je ten den otevřených dveří už 14. ledna, tak aby to bylo zveřejněno s dostatečným předstihem. Potenciální zájemci o studium se vracejí ze šotovýletů za "sněžnými" fotkami a za dlouhých prázdninových zimních večerů si mohou třeba přečíst článek na ŽelPage... ;o) | 21.12.09 - 14:46 |
Zpráva 6376 | Ad IDeeSák: Že by kvůli obrysu pro vozidla?..ale jen typuji... ;o) | 18.07.08 - 11:08 |