..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ythomas_ct":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9925Musím se připojit ke zdejším nářkům - takhle špatný článek plný nepřesností jsem na ŽP dlouho neviděl. První část mi připomíná automatický výstup Google překladače... :-(18.12.17 - 11:20
Zpráva 9718Ad stoupa:
Práve ze vím, ale postaci mi...
Pokud tedy víte, proč a za jakých okolností v roce 1993 českotřebovské VŠ pracoviště vzniklo i v jaké podobě a za jakých podmínek funguje dnes a čím se zabývá, pak ovšem už vůbec nechápu Vaší narážku: natoz tam zrizovat detasované pracoviste jakékoliv VS. A souvislost s (ne)zastavováním vlaků vyšší kvality v ČT mi uniká úplně...
22.11.16 - 12:20
Zpráva 9718Ad stoupa:
...natoz tam zrizovat detasované pracoviste jakékoliv VS.
Když o tom víte s prominutím ho*no, tak alespoň pomlčte... :-/

Tak proc by mely IC/EC vlaky v MuN stavet?
Obecně - proč by asi tak měly vlaky někde stavět? Že by proto, aby těmi vlaky jezdili lidi? Navrhuji všechny IC/EC/rj apod. přeznačit na Ex/Rx a pak s tím možná mnoho lidí přestane mít problém. ;-) Obzvláště pokud je možné zastavovat v Mohelnici nebo v Července. Mimochodem je zajímavý, že RegioJet v ČT začal zastavovat z vlastní iniciativy. A stejně - až se bude jezdit z Prahy do Brna po VRT, tak bude klid, protože ta přes ČT nepovede... :-)
22.11.16 - 10:32
Zpráva 9381Ad Sim:
...je nekde k dispozici nejake to srovnani prujezdnych profilu?
Nějaké celkem pěkné náčrtky najdete mj. i v tomhle článku:
http://en.wikipedia.org/wiki/Loading_gauge
25.09.14 - 15:15
Zpráva 8326Do doby zprovoznění posledního odkazu v článku bude informační brožura studijního oboru Dopravní prostředky - zaměření Kolejová vozidla na DFJP ke stažení alespoň pod tímto odkazem:
http://www.uloz.to/11186532/brozura-dp-kv-2011-pdf

Ad zirecek:
Příloha 9 předpisu ČD V25, která se zabývá dvojkolími železničního vozidel, byla aktualizována v roce 2000, takže zase až tak letitá není. Povolená hloubka žlábku má podle kapitoly 2 tohoto dokumentu hodnotu 0,0 mm, přičemž je tato hloubka žlábku definovaná jako "polovina rozdílu průměrů kola D v rovině styčné kružnice a průměru kola D1 v místě jízdní plochy, vzdáleném 37,5 mm od roviny styčné kružnice směrem k vnějšímu čelu kola, je-li D
21.11.11 - 9:20
Zpráva 7479Ad Josef Petrák: Dobrá, já už na to sahat stejně nehodlám. Ale co se vydání týče, tak bych se vůbec nebránil ani dřívějšímu termínu; přeci jen je ten den otevřených dveří už 14. ledna, tak aby to bylo zveřejněno s dostatečným předstihem. Potenciální zájemci o studium se vracejí ze šotovýletů za "sněžnými" fotkami a za dlouhých prázdninových zimních večerů si mohou třeba přečíst článek na ŽelPage... ;o)21.12.09 - 14:46
Zpráva 6376Ad IDeeSák: Že by kvůli obrysu pro vozidla?..ale jen typuji... ;o)18.07.08 - 11:08