..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chary":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9241Quído, já jsem z toho letáku pochopil, že vlak odjede z Prahy v tolik a tolik, z Bolky v tolik a tolik, a jede do Paky. Jelikož je prohlídka naplánována na tolik a tolik, tak musí do cíle dorazit přiměřeně dřív. Co je na tom k nepochopení?15.02.14 - 11:46
Zpráva 9060tak, topiči (a ostatní). klidně do mě. přijde ti to ošklivý? bráno měřítkem zdejších šéfů fotogalerie asi ano. jasně, KDYBYCH to měl v RAWu, KDYBYCH to ještě pošolíchal v nějakým fotošopu... ale PROČ? ty fotky jsou - dle mého laického názoru - naprosto normální a dá se na ně v pohodě koukat. nebo ne? kdyby to byly mašinky, topiči, šlo by to v týhle kvalitě?

jsem zvědavej tedy vážně.


byla na airliners.net odmítnuta s tím, že prý není ostrá. a co by kur*a ještě chtěli??
úplně a nemlich to samý tady:
prej to není ostrý. no že by :D


Nejsem si jist, jestli nedělám něco blbě, ale mě to ty fotky ukazuje v rozlišení 600x370. Jsem jediný? Protože bavit se o kvalitě u takových náhledů není jaksi ono.
04.09.13 - 22:36
Zpráva 8895Tak to jaro léto je jasná blbost, ale soutěž byla původně koncipovaná tak, aby reflektovala podobu galerie. zahraničí je skutečně odděleno od čs a elelok od motlok. Proč teda nechávat něco a jiné rušit? Proč rovnou nezrušit vše? Já to myslím vážně.01.05.13 - 19:12
Zpráva 8895A potom se dostáváme k tomu, co jsem tu psal já, proč jsou teda kategorie elelok, motlok atp., když tu přeci hodnotíme fotku z hlediska fotografického bez ohledu na model? Jaké je zdůvodnění toho, že se zrušily zahraniční sekce a přitom se ponechaly sekce tuzemské? Vždyť jestli je jedno, zda je to taurus v Alpách nebo taurus na Balabence, stejně jako peršing pod Tatrami, pak by mělo být i jedno, jestli je na té Balabence taurus, bardota nebo ešus, ne? A když to vezmu do důsledku, proč teda vůbec máme tu sekci UG, když na ní z převážné většiny jsou mašiny, které jdou pojmenovat, že. Peršing v protisvětle může být v elelok nebo v ug. Proč ale? V galerii to je kvůli členění, že kmenové sekce jsou spíš "obrázky mašinek" a ug je "něco navíc", jakkoliv se můžeme neshodovat nad tím, co do toho patřit má a nemá. Ale v soutěži?

Docela by mne zajímalo, jak vy vypadalo hodnocení veřejnosti, kdyby měla stejný model jako odborná porota z loňska, tedy vše na jedné hromadě a počet fotek = počet bodů, dej jakékoliv fotce kolik bodů chceš až do součtu dané dotace.

Oskar za režii a Oskar za hlavní mužskou hereckou roli, to je jasný, to jsou dvě nepoměrný věci, ale fotka je přece fotka, tak proč teda vůbec nějaký kategorie?
01.05.13 - 18:24
Zpráva 8895No a jsme u kořene problému. "Má se". Má no. Dobře víš, jak hodnotí zdejší veřejnost. Pouze podle fotografických hledisek to zdaleka vždy není. Velmi zdaleka :-/ Skoro bych až řekl, že tady se výhradně hodnotí to, co a kde je na fotce, ne jak je fotka udělaná jako taková. To, jak je fotka udělaná má vliv jen tehdy, když je opravdu domršená nebo na zdejší standardy výrazně podprůměrná. Brejlovec s ratingem pět (neboli průměr 4* z 0-5) z alespoň dvaceti hodnotících, to už ale musí bejt. A nemyslím si, že ti říkám nějakou novinu.01.05.13 - 18:02
Zpráva 8895Martine, furt si nejsem nějak moc jistej, jak se mi povede nafotit třeba peršinga na pobřeží nějakýho moře a pokud vezmu pozadí s nějakejma velikánama, což je tak nějak první představa, když se řekne "fotka z rakouska/švýcarska", a chtěl bych vyloženě zůstat v tuzemsku, hm... největší kopce, který dostanu u nás do fotky jsou kolem Liberce, Trutnova a Jeseníku, co? Skalnatý vrcholy jedna báseň.

Česká kotlina jistě spoustu zajímavých fleků skýtá, ale některý scenerie prostě ne. Tím byla kategorie "zahraniční" skoro až specifická.
01.05.13 - 17:35
Zpráva 8895Tak zrovna bych řekl, že třeba peršing může s taurem soupeřit :-D

Najdi deset rozdílů: (náhodně vybraný fotky bez nějakých ambic na totální kopíráky)

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/163/163104.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb403.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/350/350562.html

x

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/163/163899.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb152.html

Když se chce, najdou se v tuzemsku poutavé fleky. Jenomže cizina se nejezdí fotit v placce do brány, žejo.
01.05.13 - 15:18
Zpráva 8895Byla zahraniční současnost a zahraniční nostalgie. Ty se rozmělnily do stávajících kategorií, stejně jako současná neparní nostalgie čs.

Když to vezmu kolem a kolem, proč tedy vůbec jsou v soutěži nějaké kategorie jako elektrické lokomotivy a motorové lokomotivy, když třeba na tom samém fleku u Sadské můžu vyfotit 163, 471, 475, 749 a 854 (teoreticky) a v podstatě ta samá fotka jen s jiným modelem může být v pěti kategoriích. Nebylo by tedy lepší, aby každý nominoval tři fotky do soutěže a z nich se vybíralo z jedný hromady, jako to má odborná porota? Jaký je smysl třídit soutěž podle modelů? ;-)
01.05.13 - 12:04
Zpráva 8895Tak to, co napsal Andrew, se dá extrapolovat na jakoukoliv kategorii, na jakoukoliv bramboru z pytlíku. Banán versus taurus, ešus versus ty alpský červený, brejlovec versus herkules, hydra versus desiro nebo 556 vs 52. Topiči, nemusíš se hned čílit, když někdo kritizuje nový model, protože skutečně došlo k redukci kategorií na úkor ciziny (a nostalgie). Bez ohledu na to, co si o tom myslíš ty, já nebo kdokoliv jiný, tohle je fakt.01.05.13 - 9:45
Zpráva 8895Nechci mluvit za druhé, ale skoro bych řekl, že by problém mohl být v tom, že může víc nominovat, ale míň vyhrát ;-)30.04.13 - 17:42