..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "doomlukas":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9477Tomáš Kraus: Nevím čím to je, ale přijde mi že takové ty menší kraje, kde není moc velkých měst, magicky přitahují vedení, které nejen že dopravu nerozvíjí, ale rádo dělá překotné změny a "vrací staré pořádky"

Základní problém je, že tyto nesmyslné pidikraje vůbec vznikly. Kdyby byl ve východních Čechách jeden kraj s ústředím v Hradci Králové, a ne dvě krajská města 20 km od sebe, nemusela by třeba značná část těchto potíží ani nastat...

Nejsem z Pardubického kraje, ale přijde mi že v "Oredo období" se dalo rozumně dostat na spoustu míst, kam to dříve nešlo

To z vlastní zkušenosti můžu celkem potvrdit a platí to i pro okrajové časy, ve kterých se spojení v posledním období opět zhoršilo. Bylo taky třeba možné denně dojíždět např. z Letohradska do Pardubic - trvalo to sice taky celkem dlouho, ale dalo se to zvládnout s jedním přestupem třeba v Jablonném a spěšné vlaky zastavovaly i v Pardubičkách. Dnes víceméně nemožné... Ale zas co se mi třeba v současnosti líbí, je možnost pro výlety do Železných hor opět použít vlaky do Prachovic.
08.06.15 - 14:44
Zpráva 8178Jiří Hovorka: Tou povedenou integrací na Chrudimsku myslíš tu současnou? Mně moc povedená nepřijde, ale zas nějak dopodrobna jsem se s ní neseznamoval, vycházím z toho, jak špatně se mi tam na výletě cestovalo... Souhlas několika představitelů obcí bych nepovažoval za důkaz toho, že se to v okolí tratě 261 povedlo. Jde navíc jen o vyjádření představitelů obcí, kterých se přímo týká zastavení dopravy, vyjádření třeba Poličky nebo Borové k dispozici nejsou, s nimi se to neprojednávalo...
Připomínky mám a spojil jsem se aspoň s představiteli Jamného a Těchonína, protože trať 024 a přilehlá oblast je mi nejbližší. Návrh na jinou obsluhu území mám taky. Jestli je levnější nevím. Jestli se postupuje jen podle toho, co je z krátkodobého a jednostranného pohledu "nejlevnější" (tj. z pohledu prokazatelné ztráty, u níž je ale taky zřejmé, že by mohla být jinde), tak to potěš koště... I když třeba projíždění stanic a zastávek za Jablonným nepříliš obsazeným vlakem a vedení prázdného souběžného vymetacího busu mi levné zrovna nepřijde. Ale vypadá to, že aspoň od tohoto bude prozatím alespoň částečně upuštěno...
05.05.11 - 18:19
Zpráva 8063Neonym: To ti došlo až teď...?09.02.11 - 18:36
Zpráva 7716sterjcekms: Ok, jako bych nic neřekl, takže bych tento a předchozí dva příspěvky asi smazal.24.05.10 - 17:40
Zpráva 7716strajcek: Spadají, ale co má být? Myslím, že by tady nikdo s článkem o trolejbusech problém neměl...24.05.10 - 17:28
Zpráva 6644Semík: No dobře, ale to už je slovíčkaření. Taky by se dalo říct, že nákladní doprava je vlastně poskytování služeb.12.05.10 - 10:07
Zpráva 6644"České dráhy pokračují v snahách zbavit se těch částí společnosti, které nesouvisí s přepravou osob a poskytováním služeb."

To je trochu špatně formulované, protože podle toho by se ČD měly chtít zbavit i carga. :D A to v plánu nemají.
12.05.10 - 9:59
Zpráva 7642Původně plánovaná stříbrná by vypadala určitě lépe než nakonec požitá světle šedá. Lokomotivy by podle mě nemusely být unifikované vůbec, pro cestující jsou důležité vozy a ty v jednotném nátěru už byly. Navíc se tady stále častěji v čele vlaků ČD objevují lokomotivy zahraničních dopravců. Ale když už je tedy chtějí mít v jednotném nátěru, tak snad někomu odpovědnému dojde, jak příšerné a nevkusné to současné řešení se světlými čely a lichoběžníkovými útvary je a začnou se praktikovat nátěry šité na míru jednotlivým řadám podobně jako u ČDC, kde se povedlo unifikovaný nátěr přivést do celkem vkusné podoby. U vozů mi nejvíce vadí ta tmavá střecha, když pominu to, že nový nátěr přináší oproti předchozímu v podstatě jen jinou barvu horní části vozů, jinak to není žádný posun k modernějšímu nebo atraktivnějšímu barevnému řešení. Navíc nové barevné řešení přináší do souprav vlaků značnou barevnou roztříštěnost a přijde mi dost ujeté odívat staré šroty do nového nátěru. Když tedy tohle všechno pominu (včetně toho, že nový nátěr se mi nelíbí) a nový nátěr vozů přijmu, tak by mi přišlo velmi vhodné jejich vzhled vylepšit tím, že spodní část střechy by byla světlá - podobně jako třeba u německých vozů, má to tak i Arriva. To by jejich vzhledu celkem dost pomohlo.30.03.10 - 12:59
Zpráva 7393Doufám, že tím vlakem nepojedu. Mít cestu zkaženou nuceným poslechem jedněch z nejhorších českých a slovenských sraček bych opravdu nemusel.28.09.09 - 19:53
Zpráva 6542lwq: Chtělo by to trochu více uvažovat předtím než sem začneš něco horlivě psát...23.09.08 - 22:29