..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Flexo":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9214Pan Lamacz se jmenuje Pavel...06.02.14 - 23:03
Zpráva 906230. srpna 2013 byl oficiálně oznámen výherce výběrového řízení

Výherce... :-):-):-) Říká se vítěz.
06.09.13 - 8:44
Zpráva 6538Originál, navíc mnohem delší a obsažnější, viz číslo 5/2008 časopisu BahnExtra.28.09.08 - 20:01
Zpráva 6335Podle dostupných informací se jedná o trasu, v níž se kontejnery vlakem dosud nepřepravovaly. Pokud by se RailTransu podařilo přejít k pravidelné přepravě, byl by to nejen průlom v oblasti hnacích vozidel v ČR, ale i v kontejnerové dopravě. To ale ukáže až další vývoj.

To máte teda hodně málo dostupných informací. Relace Praha-Uhříněves - Dunajská Streda a zpět funguje už roky normálně s ČD/ČDC. Stačilo by se podívat do běžných dostupných šotozdrojů typu ISOŘ nebo CEVIS.

Kdy už tady na tomhle slavném webu přestanete rozumbradovat o věcech, kterým nerozumíte...
07.07.08 - 22:34
Zpráva 5795Tuhle slátaninu s hrubkama jste zase sebrali gde, na stránkách SNCF Fret?

Příjmy drah navíc pozitivně ovlivnilo přenesení zvýšených nákladů na zákazníky

Za hlavní příčinu autoři studie považují skutečnost, že SNCF Fret díky restrukturalizačním krokům zhoršily svou nabídku, což vyvolalo odliv zakázek. Dalším problémem je podle nich vstup jiných dopravců na francouzské koleje, protože Francie stále blokuje plné uvolnění domácí železniční dopravy. Konkurenci se jen vykazuje v určitých relacích. Očekává se další růst.

Nákladní dráhy téměř všude v Evropě vzrostli o dvouciferné číslo, zejména proto, že se dopravcům daří získávat nové zakázky a dokonce přebírat zákazníky jiným druhům nákladní dopravy, zejména silniční.


Větší nesmysly jsem fakt už dlouho nikde nečet. Jen tak dál, Želpáge.
25.04.08 - 1:48
Zpráva 5418JTB - Jsme seriozní oborový server, ne diskusní fórum.

článek - a tak se po našich kolejích prohání podlě některých údajů již takřka dvacet rekonstruovaných "brejlovců".

To je neumíte páni seriozní odborníci spočítat?
30.10.07 - 12:58