..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Mirek Hruška":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 679.1578 + T 679.1168Kde je prosím na snímku onen avizovaný Pomeranč? Asi mám slabé brýle. Děkuji.

Jen na okraj. Kolik snímků od této autorky z této akce se zde ještě objeví?

R1463: Ty nepoznáš podle náízvu kam jezdíváš?
21.06.09 - 19:10
754.050-3Zdá se mi to nebo Honnzok není normální?
Nejdřív vzkazuje tvůrcům myšlenky Herkula do Plzně že je DEBIl! a ted toto...

Jinak ke snímku. Jistě by se nějaká chybička našla. Já osobně bych aparát natočil něco málo do prava tak, abych měl na snímku celý přejezd a onu červenou búdu. Vlevo je moc místa oprotí pravé straně. Tak 4* :)
12.06.09 - 1:55
1144.246-4 + 1144.225-8Pravda. Mě se tedy rovněž daný úsek zdál poněkud podivný, jen mám čas napsat až ted. Zvláště když vím, že toto místo se nachází pod St.Jodockou zastávkou :) A z onoho srázu na snímku jsem si jednoho krásného letního dne, poté co mi uklouzla noha, udělal sjezdovku :D07.06.09 - 23:16
OberfalkensteinMartin Grill: A ten můj poslední příspěvek jste smazali proč? Já jsem pokud vím psal slušně, ne? Mažte si jiné. V kterémsi článku, kdysi se odborníky nazvali, ale to je jedno.

A jak víš že šiška je student? Mě přijde jako někdo od dráhy.
30.05.09 - 22:57
OberfalkensteinJosef Petrák: Ono ale dle mého názoru vůbec nejde o to co napsal Tomáš, ale o ty komentáře ke snímku, které mi od určitých přispivatelů přijdou až fanatické. Já osobně jsem v Rakousku například 10-15x do roka. Nepočítám-li cesty v rámci zaměstnání, ale pouze ty, kdy si vyjedu zafotit. A tím mám z Rakouska rovněž několik velice zdařilých snímků, mj. i z Oberfalkensteinu, ale za Rakouského odborníka se nepokládám.

Přirovnávat to však k Blížejovu? Nevím. Já bych to spíš přirovnal k celoevropské profláklosti, jakou má například St. Jodok.
30.05.09 - 22:19
433.002Samir Lepara: Humorný je především srovnávat opomenutí čárky v souvětí člověkem, který již dávno opustil školní lavici s "bylýmu hřišťi" studenta, který právě navštěvuje gymnázium a český jazyk je jeho (téměř) denním chlebem.

A STÁLE ČEKÁM NA TVÉ VYJÁDŘENÍ K NORMATIVU HMOTNOSTI A HMOTNOSTI SOUPRAVY! Nebo se bojíš, že ze sebe uděláš blba?


Martin Grill: Nepíše se náhodou "čechy" s velkým Č? To jen tak k tomu, že k tvé češtině jsem se nevyjadřoval. Ty jsi se do toho připletl sám od sebe jako správný egoista. Takže mne Tvůj názor nezajímá. Vyrovnej se s tím jak chceš.
07.05.09 - 19:09
433.002Honzinus: Barvy nesedí k realitě. Zdají se mi světlé a přebarvené. Měl jsem možnost vidět snímek mého kolegy, který fotil prakticky na stejném místě a vypadal mnohem lépe. Možná, že se někde na internetu objeví. Ohnisková vzdálenost je malá a nesedí k celkové kompozici.

Martin Grill: Tak za prvé jsme spolu husy nepásli aby bylo jasno. Takže od někoho jako ty si tento tón vyprošuji. A za druhé, kdyby jsi se podíval na můj profil, dozvěděl by jsi se velice zajímavé a tebou netušené informace, že již 20let brázdím koleje Československé/České republiky za řídícím pultem motorových a elektrických lokomotiv. Tudíž do školy zřejmě nechodím a za řídícím pultem opravdu čárky v souvětí nepotřebuji.

A porovnávat "chybějící" čárky v souvětí u 44letého strojvedoucího s "bylýmu hřišťi" studenta gymnázia je dle mého názoru scestné, ale ... nu dobrá.

Samir Lepara: "Pokud tě to tolik zajímá, tak na gympl." O to hůře.

"A bohužel nejsem majster světa amoleta" a asi ani Čech.

"Pokud jedu na jízdu historickým vlakem, předpokládám, že to potáhne parní lokomotiva, a ne Bardota." A nedošlo Ti třeba, že na jízdu zpátky zůstala 749 na čumáku proto, aby bylo eliminováno zpoždění, které si 1800 dovezla z Polska?
Jinak běžným cestujícím je jedno jestli je mašinka táhne nebo strká. To jen šotoušek remcá.

A stále čekám na tvé vyjádření k normativům a hmotnosti soupravy. Nějak to zamlouváš. Pročpak?
06.05.09 - 23:43
433.002karel.f: Ty sloupy tam dotvářejí atmosféru. Pokud je někdo neumí zakomponovat do snímku jeho problém.

Samir Lepara:
1) Omyl. Oplyšované lavice styl "Blešák"

2) Což je celkem logické, že více táhne stroj který je na začátku vlaku, čímž v tomto případě zároveň značně ušetříme provozní hmoty. O mém porovnání hmotnosti vlaku a normativu pro 749 taktně pomlčíš? Máš celkem smůlu, že jsem tam rovněž byl a to přímo na jedné z lokomotiv.

3) "bylýmu hřišťi" ... do které třídy chodíš?
05.05.09 - 20:30
433.002Bazala68: Co je k divení na tom, že na pravidelném Sp1800 jedou vozy PKP? Jen byla souprava v tento den posílena o bufetový rybák, „A“ PKP a 2* „B“ PKP.

Samir Lepara: „Tyhle polské vozy jsou opravdu velmi kvalitní, něco na úrovni našeho nericového Bee.„ Cože? Nejel si v Bee neRIC nebo v tomhle střepu?

„Pohoda - stejně to celý odtlačila ta Bardota. Mates tam byl spíš "na parádu".“

Takže podle tebe Barča tlačila 5 klasik po cca 50tunách, rybák s 25tunami a 433.002 o 75 tunách? Celkem tedy nějakých 350tun do 36 promile? Dalo by se ti to věřit. Kdyby neměla 749 na Ramzovou normu 300tun. Udivuje mne jak to může tak přesně vědět někdo kdo hodinu před příjezdem vlaku hledal flek v Ostružné na nenasvícené straně, v křoví, ostatní tě vyhazovali ze svého záběru, a nakonec jsi zakotvil tam kde si stoupli ostatní. Navíc v Ostružné už netahal ani Mates ani Zamráča, protože je to jaksi na klesaní. Což ale jistě víš. A věz že na Ramzovou Mates šlapal pěkně.

A nyní k snímku – barvy poněkud nesedí k realitě, jas je ale dobrý, kompozočně kurt sice vyplňuje prázdné místo, ale v tomto případě ruší, navíc se to dalo vyřešit poněkud jinak, například jinou ohniskovou vzdáleností, která je o ničem.
05.05.09 - 0:32
750.103-4Fotka slabší, ale je tam brejlovec s uranem mezi Brnem a Jihlavou, tak to dostane 904.04.09 - 11:29