Amsterdam — Od nového jízdního řádu začaly na spojích Fyra obsluhujících trasu Amsterdam – Brusel/Breda jezdit nové vlaky V250 Albatros italského výrobce AnsaldoBreda, které nahradily dočasné, lokomotivou tažené soupravy. Spoje Fyra provozují národní dopravci – nizozemský NS (Hispeed) a belgický NMBS/SNCB. Vlaky však pýchou a hrdostí, kterou název Fyra odvozený od francouzského slova fier (= hrdý) má představovat, zatím nejsou, ba právě naopak. Dodávky jednotek V250 mají již pětileté zpoždění, jejich cesta na novou vysokorychlostní trať mezi Amsterdamem a Bruselem je trnitá. Již v roce 2008 byla jednotka testována na železničním zkušebním okruhu u Cerhenic.
Autor: Matouš Danielka
Trwały link | Komentarze (23)
ŽelPage - elektroniczny magazyn kolejowy
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Publiczne używanie treści bez zgody autora nie jest dozwolone.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Publiczne używanie treści bez zgody autora nie jest dozwolone.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage