..: Artykuły :..

Nikolaev-Moskva, 17 vozů a lokomotiva ČS-054, foto: Tadeáš Rybka Moskva — Oblast civilního letectví na vnitrostátních linkách v Rusku vykazuje aktivní růst a ekonomicky desetkrát převyšuje tempo růstu ekonomiky dalších odvětví, včetně jiných druhů dopravy. To má pro železnice velmi negativní následky, které se v delším časovém horizontu mohou projevit i zánikem legendárních vozů typu plackartnyj. Zatímco ceny letenek klesají a počty cestujících na vnitrostátních letech velmi prudce stoupají, počet jízdenek na nejprodávanější vozovou třídu v Rusku vykazuje naprosto zanedbatelný nárůst.

4.11.2017 - 23:39 - Aeroexpress zařazuje elektrické jednotky EŠ2

Stadler EŠ2, foto: Stadler Moskva — Od 27. října 2017 nasazuje firma Aeroexpess mezi letištěm Vnukovo a stanicí Moskva Kyjevské nádraží moderní dvouposchoďové soupravy EŠ2 od firmy Stadler. Prozatím operuje jediná šestivozová jednotka EŠ2-024 s kapacitou 700 lidí, z toho 84 v první třídě. Do konce listopadu by mělo jezdit 11 z 16 objednaných vlaků. Ty by již měly zajišťovat obsluhu dvou ze tří hlavní letišť v Moskvě, druhým cílem bude letiště Domodědovo s konečnou stanicí Moskva Pavelecká. Firma Aeroexpress podepsala v únoru 2013 kontrakt na šest šestivozových a šestnáct čtyřvozových (kapacita 396 míst) jednotek EŠ2. Které měly být dodány do května 2015. Kvůli pádu ruského rublu však došlo k redukci zakázky na pouhých 16 jednotek. Některé již kompletní soupravy byly kvůli platební neschopnosti Aeroexpressu odprodány do Ázerbájdžánu a Gruzie. O zakázku se v roce 2012 se svými dvoupatrovými jednotkami ucházela i Škoda Transportation.

Zdroj: RailJournal

Ministerstvo zahraničních věcí, v zeleném domě bydlel básník Puškin, foto: Tadeáš Rybka Moskva — Rusko není třeba úvodem asi nějak dlouze představovat. Největší státní zřízení na světě. Hlavní město Moskva. Politika tvořená Vladimirem Vladimirovičem Putinem, vysoká úmrtnost z důvodů spojených s alkoholismem, obrovské sociální rozdíly aj. Taková jsou naše současná média a snad někdy i mají pravdu. Ale o tom já vás nechci nějak hluboce přesvědčovat, chci nabídnout svůj pohled na Rusko očima železničního fanouška. A třeba vás vybídnout k cestě do této země, abyste se o situaci přesvědčili přímo na místě.

   
ŽelPage - elektroniczny magazyn kolejowy
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Publiczne używanie treści bez zgody autora nie jest dozwolone.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2017 Spolek ŽelPage
:. Logowanieopen/close
 
 
  
 
Zapomniane hasło   
Zarejestruj się   
:. Oferta eShopuopen/close
:. Położenie pociągów CZopen/close
Położenie pociągów CZ
 
:. Szukanieopen/close

 
   
 
 
   
 
» Dodaj link
:. Info dla fotografówopen/close
Przydatne informacje
dlafotografów (ČR)

Słońce
wschodzi o 07:49
zachodzi o 16:00

meteo meteo
:. Nowości na VLAKY.NET
Poslední příspěvek Naše téma: Zabezpečený úrovňový přechod na nástupiště
Nové zabezpečovací zařízení má upozornit cestující světelnou i zvukovou signalizací u přechodu přes koleje od staniční budovy k nástupišti, že se blíží vlak a že nemají přecházet. Funguje v podstatě jako ...

Poslední příspěvek RegioJet v Humennom
Od začiatku platnosti nového grafikonu vlakovej dopravy 2017/2018 začal RegioJet jazdiť z Prahy až do Humenného. Hneď v prvý deň, 10. decembra 2017, som sa vybral zdokumentovať túto novinku. Moje povodné ...

Poslední příspěvek Vlakem do francouzských Alp (1. díl)
Cílem mého prodlouženého zářijového víkendu se stala Francie, resp. místní tratě francouzských Alp a francouzsko-švýcarského pomezí. Navštívíme i půlmilionový Lyon, jehož pestrá MHD zahrnuje také lanovky, ...