..: Články - Čína :..

Siemens Velaro CRH3, foto: SiemensPeking — Po úspěsném zahájení provozu pilotního projektu 115 km dlouhé VRT Peking - Tinjin, určené pro provoz rychlostí 350 km/h před Olympijskými hrami v srpnu 2008, oznámil v březnu deník China Daily, že brzy přibyde další trať. Nová VRT Peking – Šanghaj bude oficiálně předána do provozu v roce 2011, tedy o rok dříve proti harmonogramu výstavby. Práce začaly v dubnu 2008 a předpokládané náklady činí 221 mld. juanů (asi 23 mld. eur), z nichž je již polovina investována. Je navržena na rychlost 380 km/h, 80,5 % je vedeno po celkem 244 mostech. Mezi městy Danyang a Kunshan vzniká 164 km dlouhý most, který bude nejdelší na světě. Celkem 1196 km její délky bude zhotoveno v pevné jízdní dráze. Vlakový zabezpečovač typu CTCS-3 (ekvivalent ETCS L2) a komunikační síť GSM-R budou schopné garantovat bezpečnou jízdu rychlostí 380 km/h při špičkovém intervalu 3 min.

   
ŽelPage - elektronický magazín o dráhach
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Prihlásenieopen/close
 
 
  
 
Zabudnuté heslo   
Zaregistrovať sa   
:. Poloha vlakov CZopen/close
Poloha vlakov CZ
 
:. Vyhľadávanieopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info pre fotografovopen/close
Informácie o podmíenkach
na fotenie v ČR

Slnko
vychádza v 05:42
zapadá v 20:17