..: ZelPage Reports - Chorvatsko :..

Jadran, Odb.Lučební, foto: DuhyUvažovali jste někdy nad možností jet na letní dovolenou vlakem? Každý dopravní prostředek má však své plus i minus. V následujícím článku autor představí známý mezinárodní letní vlak Jadran do chorvatského Splitu. Proč tedy nevyzkoušet jízdu vlakem, kdy máte oproti autobusu výhodu kdykoliv se projít, provětrat si myšlenky v otevřeném okénku, pohodlně se natáhnout v noci. Jedinou nevýhodou je poměrně dlouhá jízdní doba rychlíku a také to, že příjezdem do Splitu musíte všechny své kufry a batohy znovu naložit na svá záda a vydat se na další dopravní prostředek, oproti tomu vás vaše auto nebo autobus cestovní kanceláře dopraví přímo na místo rekreace.

Na přelomu dubna a května jsme uskutečnili cestu na Balkán. S jízdenkami Eurodomino SŽ jsme tak mohli projet téměř celou zemi a navíc jsme zavítali dvakrát i do sousedního Chorvatska a Rakouska.

   
ŽelPage - Czech railway webzine
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Public use not allowed without explicit permission of author.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Sign inopen/close
 
 
  
 
Forgot your password?   
Register   
:. eShop offeropen/close
:. Current train position - Czech Rep.open/close
Current train position - Czech Rep.
 
:. Searchopen/close

 
   
 
 
   
 
» Add a new link
:. Weather for Photographersopen/close
Photographing conditions
in the Czech Republic

Sun
rises at 04:52
sets at 21:14

meteo meteo
:. New on VLAKY.NET
Poslední příspěvek Čínske „vysokorýchlostne“ metro
Už dávnejšie ma zaujala nová rýchla trať metra v juhočínskom meste ShenZhen (alebo v 'našom' prepise ŠenČen). A k napísaniu na nakopla debata na vlaky.net o zvyšujúcich sa rýchlostiach na železniciach. ...

Poslední příspěvek Naša téma: Nové vozidlá pre tatranskú zubačku
Bratislava 11. júna (TASR) – Do Vysokých Tatier by mohli pribudnúť nové 'zubačky', teda ozubnicové elektrické jednotky. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vyhlásila súťaž na nákup piatich takýchto ...

Poslední příspěvek Úzkokolejka pro 21. století - Zillertalbahn
Většina tratí o rozchodu 750/760 mm dnes v naprosté většině slouží turistickému provozu, a jen málokterá z nich zajišťuje základní dopravní obslužnost. Příklad rakouské Zillertalbahn ukazuje, že je možné ...