Vídeň - Začátek letošního dubna nedává kolejím na jihu rakouské metropole odpočinout — zatímco stavba nového vídeňského hlavního nádraží uvrhla jeden z nejvytíženějších městských úseků do polohy běžné dvoukolejné tratě s rýchlostními omezeními, přibližně o kilometr dále nedaleko Grillgasse se dvůr za plotem areálu ÖBB Technische Services začíná červenat. Již příští týden se do provozu dostane druhá várka vysokorychlostních souprav railjet, kterými rakouské dráhy nahradí většinu klasických souprav na vlacích EuroCity do Mnichova. Zároveň začínají dostávat reálné obrysy i další plánované trasy, na které se chlouba ÖBB od prosince letošního roku podívá.
Trvalý odkaz | Komentáre (32)
ŽelPage - elektronický magazín o dráhach
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage