..: Aktuality a články - Rakousko :..

Technologická linka společnosti Siemens, foto: Siemens Aktobe/Linz — Společnost Siemens Metals Technologies získala zakázku na dodávku technologie – válcovací tratě s roční kapacitou 430 tisíc tun – pro kazašskou společnost Aktobe Rail and Section Works LLP. Nová válcovna bude postavena ve městě Aktobe pod záštitou národní železniční společnosti Kazakhstan Temir Zholy. Bude to vůbec první železniční výrobní závod v Kazachstánu. Produkované kolejnice budou technologicky upraveny na vysokou odolnost proti únavě a opotřebení. Kombinovaná válcovací trať bude schopna vyrobit okolo 200 tisíc tun kolejnic ročně a to v délkách až 120 m. Ty budou použity na vysokorychlostních tratích a tratích s vysokými objemy dopravy. Prodloužená délka snižuje počet svárů, což zvyšuje bezpečnost a umožňuje vyšší rychlostní limity pro kolejová vozidla. Válcovací trať umožní také výrobu úhelníků, I-profilů a U-profilů (až 230 tisíc tun ročně). Produkce by měla pokrýt nejen potřeby kazašských železnic – rekonstrukce stávajících tratí, výstavba vysokorychlostní trati, nové propojení mezi Kazachstánem, Turkmenistánem a Íránem – ale předpokládá se i export do okolních států.

5.8.2013 - 13:00 - 62. Geomechanik Kolloquium, Salzburg

Salcburk, foto: Josef Petrák Salcburk — Projektanti dopravních staveb, nejen těch železničních, se občas neobejdou bez dobré znalosti geomechaniky. Proto tento předmět nechybí v osnovách takto odborně zaměřeného vysokoškolského studia. Jste-li studenty vysoké školy a geomechanika by mohla být tím, co vás bude živit, máte možnost se podívat na to, co se nyní řeší v praxi. V Salcburku se bude 10. a 11. října 2013 konat 63. Kolokvium geomechaniky, které pořádá Rakouská společnost pro geomechaniku. Nahlédněte do připraveného programu. Jednacími jazyky konference jsou němčina a angličtina, simultánní tlumočení je zajištěno. Studenti mladší 26 let, kteří nemají žádný pravidelný zdanitelný příjem, mají vstup volný za předpokladu, že se zaregistrují do 15. září 2013. Tyto cenové výhody neplatí pro doktorandy.

Zdroj: ÖGG

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Nabídka eShopuopen/close
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
» Přidat odkaz
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 05:58
zapadá v 20:11

meteo meteo
:. Novinky na VLAKY.NET
Poslední příspěvek ČD vypsaly soutěž na dodavatele 90 expresních vagónů
České dráhy pokračují v modernizaci dálkových vlaků. Jako náhradu starých vagónů poptávají výrobu dalších 90 moderních osobních vozů. S vítězem tendru uzavřou rámcovou smlouvu a vozy budou odebírat podle ...

Poslední příspěvek Naše téma: Klimatizace ve veřejné dopravě
Sucho a vysoké teploty sužují celou Evropu a vedra se stále nechýlí ke konci. Vlaky a autobusy se v takových podmínkách dokážou stát pojízdnou výhní, uvnitř které cestující odpočítávají každou minutu, ...

Poslední příspěvek S „Jízdenkou na léto“ po rozpálených kolejích roku 2018 (2)
Druhá část mého putování začíná 23. července jízdou na druhou provozovanou úzkokolejku v České republice, trať Třemešná ve Slezsku - Osoblaha. Ta je spravována státní organizací SŽDC a (nepříliš čilá) ...