..: LEO Express po letech kupuje vlaky – otevře Evropu Číně :..

Vizualizace jednotky CRRC ZELC pro LEO Express, foto: CRRC ZELC Vídeň/Praha — Čínský výrobce kolejových vozidel CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Company vstoupí na evropský trh železničních vozidel pro dálkovou dopravu. Firma, která dosud na evropský dodala jen několik regionálních jednotek makedonským železnicím, podepsala v pondělí smlouvu na celkem až 33 vlaků nového typu s českým dopravcem LEO Express. Tři elektrické jednotky téměř zdvojnásobí vozový park dopravce, který se z původních pěti jednotek Stadler Flirt od roku 2012 nerozrostl. Rámcová smlouva na zbývajících 30 kusů pak zajistí rozvoj komerční i objednávané dopravy v dalších letech. Vlaky mají být vícesystémové a dodávka prvního kusu se očekává v létě 2018. Leo jako první zákazník tohoto typu v Evropě pomůže čínskému výrobci v získání reference i schválení vozidla, i s ohledem na zájem LE provozovat vlaky Varšava – Praha. Výrobce v pondělí podepsal také smlouvu o spolupráci s technickou univerzitou v Grazu (TU Graz), která by se na vývoji jednotek mohla podílet.

Zdroj: CRRC ZELC, LEO Express, IRJ


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.9.2016 (17:37)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá) Čína


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Keprt 
29.09.2016 (10:17)  
za rok a půl mít hotovou mašinu, tak by snad už měla být vyvinutá, ne?

Ten vlak už mají, jezdí v Makedonii. Taky mají tisíce lidí, kteří stojí za už vyrobenými vlaky a lokomotivami. Není to tak, že by TU Graz k tomu vývoji nutně potřebovali, je to "jen" navazování vztahů.
29.09.2016 (9:31)  
Tři elektrické jednotky téměř zdvojnásobí vozový park dopravce
Nebylo v původní zprávě, že "dodávka zdvojnásobí současnou přepravní kapacitu na dvojnásobek"?
Tzn. že 3 čínské jednotky mají plusmínus stejně sedadel, jako 5 flirtů?

dodávka prvního kusu se očekává v létě 2018.
...smlouvu o spolupráci s technickou univerzitou v Grazu (TU Graz), která by se na vývoji jednotek mohla podílet.

Hm. Podepíšeme smlouvu s univerzitou, která se bude podílet na vývoji, a za rok a půl bude dítko na světě!
Nevím, pokud chtějí za rok a půl mít hotovou mašinu, tak by snad už měla být vyvinutá, ne?

Pak je ještě otázka - za rok a půl dodají mašinu, a kolik pak bude trvat schvalování? Aby Leoš neměl v boudičce mašinku, se kterou nemůže jezdit.

No ale jsou to jeho peníze, ne moje.
Registrierter Benutzer arj 
28.09.2016 (20:22)  
Ještě jeden podpis, tentokrát od prezidenta jedné kanadské firmy:
http://www.railjournal.com/index.php/rolling-stock/crrc-and-bombardier-plan-closer-ties.html?channel=529
Registrierter Benutzer Honza  mail  
28.09.2016 (12:56)  
To jdou paštiky tolik na odbyt, že si může dovolit koupit další panťáky?
28.09.2016 (13:44)  


Tohle je už tak ohraný vtip, že ani není vtipný. Neprodal náhodou Novotný st. Hamé před notně dávnou dobou? :)
Registrierter Benutzer Keprt 
27.09.2016 (22:29)  
No nechci být hnusný, ale aby ty jednotky měl pak kdo převzít...

No co, tak to prodají jinému zájemci, určitě se najde, cena bude nepochybně lákavá a nakonec, smyslem celé akce ze strany CRRC je dodat ty vlaky, i kdyby to mělo být zadarmo.

Viliam solarik: křišťálová koule, nebo něco silnějšího?
27.09.2016 (22:03)  
Pokud mu to opravdu dodají i se štemply, bude Leova první trasa

1. Warszawa - Ostrava - Přerov/Olomouc - Brno - Břeclav - Bratislava

nebo
2. Warszawa - Ostrava - Žilina - Bratislava - Wien

a nebo nudná ale rychlá Polonia II, tedy
3. Warszawa - Ostrava - Přerov - Břeclav - Wien

Spíš bych sázel na druhou možnost, protože i když by v úseku Přerov/Olomouc - Brno zářil, nebude to i za ty 2-3 roky nic jiného než úzké hrdlo s humornými traťovými rychlostmi.

:-)
27.09.2016 (20:34)  
No nechci být hnusný, ale aby ty jednotky měl pak kdo převzít...
27.09.2016 (20:01)  
Problematická bude kvalita ťin-ťin
27.09.2016 (19:03)  
Fandím mu. A už se těším na první svezení. Aspoň kupuje nové a ne ojetina z Rakouska.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
27.09.2016 (18:30)  
:-) Pepo a nebudeme si muset nechat operovat "sikmé oci"? :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko