..: LEO Express po letech kupuje vlaky – otevře Evropu Číně :..

Vizualizace jednotky CRRC ZELC pro LEO Express, foto: CRRC ZELC Vídeň/Praha — Čínský výrobce kolejových vozidel CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Company vstoupí na evropský trh železničních vozidel pro dálkovou dopravu. Firma, která dosud na evropský dodala jen několik regionálních jednotek makedonským železnicím, podepsala v pondělí smlouvu na celkem až 33 vlaků nového typu s českým dopravcem LEO Express. Tři elektrické jednotky téměř zdvojnásobí vozový park dopravce, který se z původních pěti jednotek Stadler Flirt od roku 2012 nerozrostl. Rámcová smlouva na zbývajících 30 kusů pak zajistí rozvoj komerční i objednávané dopravy v dalších letech. Vlaky mají být vícesystémové a dodávka prvního kusu se očekává v létě 2018. Leo jako první zákazník tohoto typu v Evropě pomůže čínskému výrobci v získání reference i schválení vozidla, i s ohledem na zájem LE provozovat vlaky Varšava – Praha. Výrobce v pondělí podepsal také smlouvu o spolupráci s technickou univerzitou v Grazu (TU Graz), která by se na vývoji jednotek mohla podílet.

Zdroj: CRRC ZELC, LEO Express, IRJ


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.9.2016 (17:37)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá) Čína


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Hrubfr13  mail  
04.11.2016 (18:30)  
Pokud nám zůstane plusmínus dnešní vláda, tak si buďte jisti, že se to schvalování bude snažit uspíšit jak jen to půjde
05.10.2016 (15:59)  
Josef Petrák:

protože nevěřím, že ta zpráva má reálný základ,tak ano. to je jenom takový víření prachu, co bude dělat s třemi soupravami?

proto jsem zkonstatoval, že je to jenom takové selfpromo,abychom nezapomněli, že nějaký LE existuje. Stejně jako RJ.Sliby, sliby, sliby....
03.10.2016 (11:45)  
Juristic007: Vám to přijde v rámci trhu jako nevýznamná zpráva? :)
02.10.2016 (14:54)  
Leošek je ještě větší Baron Prášil než Radimek, aneb tiskovou zprávou a promem přes Sůru neurazíš.
Registered user Luxian  mail  
02.10.2016 (2:32)  
Docela tomu fandím, i když vytlačování evropských výrobců čínským se mi moc nelíbí. A buďme si jistí, že Číňani ty vlaky klidně prodají pod výrobními náklady, jen aby uspěli na evropském trhu.
Registered user stoupa  mail  
01.10.2016 (6:27)  
pro Raquac:

Takových rámcových smluv jsem uzavrel snad milion. Staci, kdyz si ucastníci smlouv dají malilinko pozor, a taková "rámcovka" je soudne nevymahatelná a ani plnení není vymyhatelné.

Nejkrásnejsí rámcovou smlouvu ale uzavreli (pred mým prichodem) mí kolegové. Smlouva, uzavrená v 90. letech, byla uznávána i FNM, bankami, etc. Mela vsak jednu vadu na kráse. Platnost byla omezena rokem 2017. Toho roku mel skoro celý management dosáhnout duchodového veku. A i to mi vyhovovalo. Ze pak parlament CR odchod do duchodu prodlouzil... Stejne jiz tam nepracuji a ostatní úcastníci rámcové smlouvy neexistují, nebo se zmenili vlastníci... :-)
Facit: Kdo ví, ten ví. A ostatním je lépe nic nevysvetlovat....:-)
Registered user Raquac 
29.09.2016 (17:45)  
A.L.: Podepíšeme smlouvu s univerzitou, která se bude podílet na vývoji, a za rok a půl bude dítko na světě! Nesmite verit vsemu co se pise...s univerzitou Cinani podepsali jen ramcovou smlouvu o spolupraci.
Registered user (gp) 
29.09.2016 (11:44)  
A.L.: Kapacita počtu sedaček by se tímto krokem zdvojnásobila, píše Jan Sůra na idnes.
29.09.2016 (11:24)  
Aleš Liesk.: V tiskové zprávě se o kapacitě jednotky nemluví vůbec. Tu informaci psal Honza Sůra a nevím, jestli má informaci od LE/ZELC, nebo zaměnil kapacitu a počet jednotek.
29.09.2016 (10:41)  
No ja bych si tipnul, ze to schvalovani bude zase pekna estrada...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko