..: Výběr šotoklubu - týdny 13 a 14 :..

Výběr šotoklubu V otevřeném okně vlaku IC 561 Šohaj, jedoucím na blok za osobním vlakem před Pardubicemi, v již jarně probouzející se přírodě, přemýšlím nad finální podobou výběru šotoklubu na 13. a 14. týden. Vlak po popojíždění pomalu přijíždí do stanice a já vám přináším onen článek.

218.456 + 218.435

218.456 + 218.435, Lindau-Aeschach - Lindau Hbf, foto: Tomáš Kubovec Hned na začátku mě upoutala fotografie Tomáše Kubovce, a to konkrétně přípřež německých lokomotiv BR 218 u Lindau. Příjemně naladěný podzimní podvečer s vybarvenými stromy a krásně sladěnou jako had se vlnící rakouskou soupravou projíždějící přes výhybky. Editační stránka fotografie je zvládnutá tak, jako u ostatních Tomášových fotografií, výborně.

Detail fotografie

Vzhůru do bezvědomí…

Vzhůru do bezvědomí..; Josefův Důl, foto: Petr Holub Můj výběr šotoklubu zahrnoval i poměrně netradiční den, a to první duben, tedy apríl. Za celý den bylo zveřejněno několik povedených žertovných fotografií, ale mě nejvíce zaujala ta od Petra Holuba. V popředí výhled z dřevěné stavby s nápisem „Vzhůru do bezvědomí…“ a v pozadí červená „osmsetdesítka“ na sněhu s dítětem, které se za pomoci jeho doprovodu snaží dostat do vlaku. Již zmiňovaný nápis na ceduli jakoby vybízel k myšlence, že cestující v onom legendárním motoráčku přijdou o své vědomí. A někoho tato fotografie možná inspiruje k něčemu úplně jinému. Velmi mě tato fotografie pobavila a ohledně editace platí to samé, co u Tomáše.

Detail fotografie

232.906-8

232.906-8, Schwandorf - Irrenlohe, foto: topič Nad poslední fotografií jsem váhal velmi, ale opravdu velmi dlouho. Nakonec jsem se rozhodl pro topičovu fotografii „ragulina“. Krásné zákoutí, které autor dokázal využít naplno, v opět luxusních barvách nás přivádí do velmi pohodové letní idylky u vody. V popředí rozostřená zeleň, za ní odraz ve vodě, který je ohraničený další zelení a následně samotný objekt, mohutný „ragulin“ s nákladem na betonovém mostě. Šmrnc tomu dodává ještě vykukující kostelík v pozadí. A pro ještě větší úspěch je vpravo ve stínu zaparkovaná malá modrá loďka. A editace? Opět, jako v předchozích příkladech – na výbornou.

Detail fotografie


malard Poslat mail autorovi | 5.4.2016 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on ŽelPage

More from Německo Česká republika (celá)


Registered user stoupa  mail  
18.04.2016 (6:14)  
Vlade,

videl jsem video, clanek cetl. Co dodat? Snad jen, ze v tom zlem Nemecku i po reko trati (ne koridoru) upaluje ICE pres 250 km za hodinu, BR 101 s EC/IC spolehlivych 200 km za hodinu a hrave predjede kdejakou "zacpu" i tzv. slevovy Autobus. Pak ma reklama DB proste pravdu. Mam za to, ze v Rakousku RailJet na tom o moc hure nebude.
Editor or ŽelPage Administrator Vlad  mail  
07.04.2016 (8:03)  
Zlámalíku, tady je vidět, jak rychle vlaky Českých drah jezdí!
https://www.youtube.com/watch?v=qc0w-dR5u0o
A to bylo obyčejné IC. Dovedeš si představit, jak by to vypadalo, kdybychom měli v provozu vysokorychlostní tratě? Jak málo by toho pak autoři stihli vůbec napsat?
Ještě štěstí, že nás politici od vyskorychlostních tratí chrání.
Correspondent or Member of ŽelPage Zlámalík  mail  
07.04.2016 (0:08)  
Povedené kousky jsi vybral. Zajímavé je velice podobné barevné ladění první a poslední fotky. Inu, to je to, co jsem psal, čtenář si na základě výběru cizích fotek udělá obrázek o výběrčím.

K nedávné diskuzi ohledně "povinného děkovného úvodníku" - on měl něco do sebe, a vy na něj plivali. Protože když autor dostatečně košatě poděkoval za příležitost, nemohlo nastat to co teď, že se první odstavec kříží s perexem ;-)
Takže malarde, méně čumět z vokna, víc psát :-D

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko