Beroun (aktualizováno v 22.00) — První větší letošní mimořádná událost na sebe nenechala dlouho čekat. Poškozené trakční vedení momentálně paralyzovalo provoz ve stanici Beroun a přilehlých traťových úsecích do Karlštejna a Zdic. Dle webu Českých drah je zastaven provoz v úseku Zdice – Beroun, v úseku Karlštejn – Beroun Dráhy operativně zajistily kyvadlovou autobusovou dopravu, která však vynechává zastávku Srbsko, a také kyvadlovou vlakovou dopravu (pomocí motorové jednotky), která zastávku Srbsko obsluhuje. Situaci při plánování náhradní autobusové dopravy však komplikuje i sníh a s ním související stav pozemních komunikací. Odřeknuto bylo kvůli mimořádnosti již několik vlaků. V současné době SŽDC zjišťuje rozsah poškození. Více informací naleznete v této aktualitě.
22.00 - Provoz částečně obnoven. Plné obnovení provozu se očekává v nočních hodinách.
20.15 - Dle nejnovějších informací by se mělo podařit obnovit velmi omezeně provoz v úseku Beroun - Zdice v 20.30. Prvním vlakem, který by měl od Plzně na Prahu jet (i s mimořádnou zastávkou ve Zdicích) bude Rx 779.
19.45 - Pravděpodobně i sám dopravce zápasí s nedostatkem informací od správce infrastruktury SŽDC. Po cca hodině se objevila na webu ČD jen nová informace ohledně vlaku Rx 754, který pojede v úseku Zdice - Plzeň hl.n. jako osobní vlak (zastaví na všech stanicích a zastávkách). Informace o náhradní dopravě v úseku Beroun - Zdice nejsou ani dvě hodiny po vzniku mimořádnosti známy. Nicméně dopravce na svém neoficiálním FB profilu naznačil, že se NAD pro úsek Zdice - Beroun objednat snažil, ale u autobusových dopravců nepochodil.
19.00 - V současné době jsou odříkány vlaky linky S7 v postiženém úseku (tedy Karlštejn - Beroun), rychlíky vyšší kvality v úseku Praha - Zdice, vlaky SC Pendolino 506 a 515 v úseku Praha - Beroun a osobní vlaky v úseku Beroun - Zdice. Jádro mimořádné události bylo údajně lokalizováno na zdickém zhlaví žst. Beroun
Zdroj: Mimořádnosti v provozu ČD
Kdysi nedávno spadla trolej v Mlčechvostech, strhl jí nějaký IC asi v 5 hodin ráno. Zůstal tam stát, dispečer poslal proti správnému směru soukromý nákladní vlak se 2 Brejlovci v čele a tím veškerý provoz končil, sunout zpět nemohl, lokomotiva na odtažení nebyla, odjel jsem v 7.30 autobusem, který jsem si musel zaplatit, o další činnosti nemám informace. Celou dobu se z rozhlasu neozvalo nic, a na internetu o žádném vlaku který měl jet, nebyly informace.
Tak to se jdu zahrabat do kouta. Alespoň jsem se zasmál od srdce nad mým omylem. :)
Samozřejmě, v Olomouci plno naštvaných cestujících, pragotron raději neukazoval extrémně zpožděné vlaky, aby nechal místo pro ty, které skutečně mají šanci na příjezd/odjezd. V kombinaci se sněhem, který samozřejmě každým rokem překvapuje všechny, to prostě byla—a ještě je—mimořádnost, jak má být. A jak se teď dívám z pohodlí domova na Babitron, tak to je na hlavních úsecích prakticky "Rudé moře", resp. "Žlutá řeka". :) Doufám, že SŽDC opraví to vedení velmi rychle a všem cestujícím, které tato mimořádnost postihla, přeji pevné nervy.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.