Praha — Trh poskytovatelů železničního outsourcingu v Česku zaznamenává zvýšený zájem investorů. Donedávna okrajové odvětví železnice patrně začíná být zajímavé i pro velké finanční subjekty, o čemž svědčí i nejnovější tuzemská akvizice: Energetický a průmyslový holding (EPH) Daniela Křetínského získal majoritní podíl ve společnosti LokoTrain, jež v současnosti působí na českém trhu jako nákladní železniční dopravce se silným důrazem na služby třetím stranám. EPH do Lokotrainu majetkově vstoupil prostřednictvím dceřiné společnosti EP Cargo, která získá 65% podíl. EP Cargo dosud zajišťovala spedici a přepravy zásilek s využitím celé řady partnerských společností. LokoTrain má v současnosti k dispozici např. tři stroje Siemens Vectron od evropského lokomotivního poolu ELL, díky kterým získává EP Cargo schopnost provozovat vlastní nákladní vlaky. Zároveň se ale skupině otevírá možnost nabízet celou řadu expertních služeb, včetně poskytnutí odborného personálu, údržby, zajištění provozu dráhy nebo přímo pronájmu železniční techniky.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Co to je za elektrárnu a jak velký instalovaný výkon se tam zaváží po silnici?
žádný strach, oni ty progresivní soukromníci nepřeberou veškeré přepravy (cargo i osobku) tak rychle, jak by si redakce Želpage přála, rozhodně ne ze dne na den, navíc ty 363.5 je ten nejmenší problém, pronajmou se někomu jinému...
divil by jste se, jak někteří velcí zákazníci objednávají slepě u carga i přes problémy s tím spojené, znám elektrárnu co si nechává vozit 10% uhlí po silnici a zbytek objednává automaticky u carga
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.