Praha — Milé čtenářky, milí čtenáři, dovolte mi, abych vám poděkoval za vaši přízeň, se kterou jste se k nám vraceli v roce 2014. Právě vaše pozitivní reakce a neklesající sledovanost jsou pro nás nejúčinnějším hnacím motorem k činnosti i v roce následujícím. ŽelPage je uznávaným a stabilním magazínem, za což patří všem, kteří nám k tomu pomohli, velký dík. A co nás dál čeká?
Nadále chceme zůstat nezávislým a nekomerčním portálem sdružujícím dobrovolníky, kteří jeho prostřednictvím sdílí svůj zájem a nadšení pro železniční a obecně veřejnou dopravu v souvislostech. Máme zajištěnu technologickou platformu pro náš provoz. Rádi bychom i nadále přinášeli nezávislé zpravodajství s nadhledem, na který jste zvyklí. Naší ambicí nebylo a není být všude, přesto cítíme, že některé oblasti nepokrýváme, a budeme rádi, pokud nám s tím pomůžete.
Můžete se těšit na nové funkce ve fotogalerii, která se díky soustavné péči našich správců stala výstavní skříní naší činnosti. Upřímné díky patří všem autorům, kteří to dotáhli až k publikování fotek.
Máme nově zpracovaný atlas vozů, kde se tým snaží mapovat výskyt kolejových vozidel. Zbude-li dost sil a elánu, doplníme i atlas lokomotiv a zapracujeme na jeho propojení s řazením vlaků, které s vámi zpracováváme již jedenáctým rokem.
Připravujeme nový vzhled stránek, který by zpřehlednil současný systém postupně doplňovaného provizorního designu. Nově by zde měl být zapracován kalendář akcí, seznamy tratí a další projekty.
Rozhodli jsme se po několika letech rozšířit a posílit výbor. V souvislosti s přerodem občanského sdružení na zapsaný spolek, který nám byl vnucen s novým občanským zákoníkem, se přestěhujeme do Prahy a upravíme členskou registraci. Pokusíme se při této nezáživné byrokratické činnosti upravit například uživatelské profily tak, aby přinesly lepší funkčnost vám, uživatelům.
Nemůžeme slíbit, že vše výše zmíněné v roce 2015 provedeme, ale je to naše vize, o kterou se budeme snažit. Děkujeme všem, kteří se na tom již podílejí – aktivní činností, členským příspěvkem, účastí na zvláštním vlaku, nákupem v e-shopu, zasláním PF nebo alespoň slušným chováním na našem portálu. Máte-li zájem se do některého z projektů zapojit, kontaktujte nás.
Rád bych vám závěrem i za tým našeho magazínu popřál hodně zdraví, štěstí a spokojenosti do nového roku. Podle dosavadních indicií to rozhodně nebude rok okurkové sezóny. Těšíme se na setkávání s vámi nejen nad ŽelPage projekty.
Jen k tomu vylepšení designu stránky; jen ať to nedopadne jako s novým Skypem. Pro hromadu lidí, co byli zvyklí ze starého, a najednou bez oznámení blik na nový to byla hrůza.
Snad uděláte i tu mobilní verzi. Hodně štěstí v dalším roce.
Děkuji zejména tvůrcům řazení vlaků, které velice oceňuji. Vybírám podle něj vlak, kterým pojedu, do kterého vagónu nastoupím s kočárkem, který vagón je nejpohodlnější, atd. Z toho řazení, co mají na ČD, aby člověk kouzlil, čím pojede.
Návrh: Nebylo by špatné obohatit atlas vozů o fotografie interiéru, popř. doplnit odkaz na vagonweb. Také by se mi moc líbila offline aplikace s řazením vlaků pro Android.
Přeji redakci neutuchající elán (který silně obdivuji) a všem spolupracovníkům a čtenářům úspěšný šotorok 2015.
A pokud se chystá nový vzhled, což každý web jednou za čas také potřebuje "převléknout", také bych měl prosbu minimalizovat nejrůznější JavaScriptové šílenosti, které sice dávají webům "cool" vzhled, ale s funkčností je to už podstatně horší - obzvláště na starších prohlížečích (kterým se tu a tam nelze vyhnout), mobilech apod.
Zejména prosím NEPOUŽÍVAT Lightbox pro zobrazování fotek, je to matoucí, nepřehledné a na hodně prohlížečích to zlobí. Třeba od Vlaky.net mně tato blbůstka úplně odradila. Věřte, jde to i bez něj, taky jsme s prohlížečem fotek na www.prototypy.cz bojovali, ale nakonec jsme to snad zvládli i bez Lightboxu - alespoň tedy zatím stížnosti nebyly...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.