..: Vlaky City Night Line v západní Evropě čeká redukce :..

EN z Německa do Prahy, foto: Robert VelechovskýBerlín - Cestující, kteří využívají k cestování do západní Evropy noční spoje kategorie City Night Line, si budou od nového jízdního řádu muset zvyknout na nemalá omezení. Provozovatelé vlaků, německé dráhy Deutsche Bahn ve spolupráci s národními dopravci v jednotlivých zemích, totiž chystají zásadní redukci některých těchto vlaků. Škrtání se dotkne pravděpodobně nakonec i vlaků a přímých vozů, které vyjíždějí z Prahy. O plánovaných změnách informoval zahraniční server Railjournal.com.

„U nočních spojení DB typu CNL dojde ke změnám cílových stanic v západní Evropě. Přímé vozy Praha - Kodaň budou zrušeny, spoj Praha - Amsterodam bude nově veden pouze do Dortmundu a bude obsluhovat hustě obydlenou oblast Porýní-Porúří, kde bude více zastávek,“ popisuje plánovanou podobu nového jízdního řádu mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský s tím, že spojení do nizozemského hlavního města Amsterodamu bude možné přípojným vlakem kategorie ICE.

Tyto změny však nebudou zřejmě jedinými v síti vlaků CNL. Podle některých zdrojů by mělo dále dojít například ke zrušení vlaků z Berlína, Hamburku a Mnichova do Paříže. Dálkové noční vlaky Deutsche Bahn v uplynulých letech podle některých zdrojů prodělávaly asi 20 milionů eur ročně. Uvolněné vozy chtějí DB použít na zkvalitnění a posílení dalších linek v exponovaných obdobích.

Zdroje: Railjournal.com, České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 14.8.2014 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Německo Česká republika (celá) Nizozemsko


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel vitab 
14.08.2014 (16:10)  
Před dvěma lety jsem potřeboval právě do Amsterdamu a zpět z Kodaně. Když mi na nádraží řekli ceny (protože on-line zjistit nešly), tak se mi protočily panenky. Paní u pokladny se mi zarputile snažila prodat lístky o den dřív a přišlo ji nepochopitelné, že je prostě potřebuju na určitý den. A její ochota říct mi ceny pro cestující s i bez In-karty taky nebyla zrovna valná.
Nakonec to vyřešily Eurolines za víc jak polovinu oproti vlaku (byť v Amsterdamu jsem se musel přesunout z té díry, kde staví právě na nádraží, abych došel do přístavu) a super. Dojem z cesty jen mírně kazila výprava mladých zhulených Němců při cestě tam a dánská školka při cestě zpět.
Takže, pokud autobus stojí míň jak polovinu, má podobné časy příjezdu/odjezdu (což platilo - do Amsterdamu přijížděl brzy ráno, ještě o trochu dřív než vlak, což ho kromě ceny zvýhodňovalo nad letadlem) a z Kodaně odjížděl někdy před půlnocí (opět lepší než letadlo), je pro mě nějaké CNL zbytečný...
14.08.2014 (12:07)  
Farkač Karel

A jezdit se má autem. A neobtěžovat už tak prodělkové železniční správy.
14.08.2014 (12:06)  
Karel: Budem sa tesit ked mi nabuduce zaplatis tu noc navyse v hoteli, ked budem rano potrebovat pracovat v destinacii. Vlastne pardon, nebude treba, zaplatim to z toho co usetrim na tom ze pojdem lietadlom, ktore ma vyjde podstatne menej ako vlak a lozko.


A teraz vazne: Je toho skoda, zial, ludom zeleznice nedokazu dost dobre predat tento produkt a pre mnohych je nevyhodou aj vysoka cena :/
14.08.2014 (11:24)  
Správný postup. V noci se má spát ve vlastní posteli, případně dovádět v posteli milenky.
registrovaný uživatel wen 
14.08.2014 (10:42)  
Sim: Bez ohledu na příčiny, pokud bude vlaků CNL jezdit míň, je to prostě redukce (vlaků CNL).

Každopádně je to škoda, ale když nevydělávají...
14.08.2014 (9:56)  
Technicka: Odkaz na railjournal je toho casu spatne (nefunguje).

Sim: Ve zdroji je uvedeno "restructure" no...

Vzhledem k nulove propagaci se nei cemu divit.
registrovaný uživatel Sim 
14.08.2014 (9:32)  
Ja to trosku nechapu; je to redukce, nebo neni? Pokud vlaky zrusim, ano, je to vnimano jako redukce ... ale pokud je rusim proto, ze mi nevydelavaji a ja ty vozy chci pouzit a pouziju jinde, asi nema smysl mluvit o redukci ...
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
14.08.2014 (9:09)  
Hodně smutný :(.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko