..: Káva Starbucks vyjíždí i na české koleje :..

Káva Starbucks Via, foto: JLV, a.s. Praha — Švýcarské spolkové dráhy v uplynulých měsících přestavěly některé vozy v soupravách IC2000 na pojízdné kavárny Starbucks. Právě kávu a jiné pochutiny této značky budou moci zakusit cestující také ve vlacích SuperCity Pendolino Českých drah. Rozpustná káva Starbucks, konkrétně druh VIA Ready Brew Colombia, bude cestujícím nabízena od 2. dubna ve formě minibarového prodeje v celé vlakové soupravě. „Je nám velkou ctí, že jako první můžeme našim klientům poskytnout kávu světové kvality a přispět tak k jejich většímu komfortu a uspokojení potřeb během cesty,“ dodává Jan Valeš, obchodní a marketingový ředitel společnosti JLV. I nadále však v jídelních a bistro vozech se servisem JLV zůstává káva Tchibo. Známá jména některých výrobců káv jsou marketingovým lákadlem i u jiných dopravců. Například RegioJet sází na kávu značky Illy, kterou poskytuje cestujícím během cesty zdarma. Oproti tomu LEO Express začínal s kávou Douwe Egberts později nahrazenou kávou Piazza d'Oro.

Přehled sortimentu Starbucks ve vlacích SC

Káva Starbucks VIA 45 Kč
Tazo čaj (černý, mátový, ovocný, zelený) 39 Kč
Horká čokoláda 45 Kč
Caramel waffle 35 Kč
Chocolate bar 35 Kč
Fruit & oat cookies 35 Kč
Menu káva VIA a Caramel waffle 72 Kč
Menu káva VIA a Fruit & oat cookies 72 Kč

Náhledy dostupné přes odkazy jsou pouze předpokládané výrobky a nemusejí se shodovat s lokální distribucí ve vlacích.

Zdroj: Starbucks; tisková zpráva JLV, Tazo


Aleš Petrovský | 1.4.2014 (6:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Služby

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
04.04.2014 (14:50)  
Proč mám stále pocit, že tu převažuje bipolární názor "buď totálně kyselý výraz a nervalé chování, nebo `americký` úsměv a totální servilita"? Přitom stačí, aby se stevard choval slušně a nápomocně. Víc se po něm nechce. Němci dokážou být jako vlakový personál velmi akurátní a přesto vás to neurazí.
04.04.2014 (10:04)  
topic: je to trochu jinak... steward ve vlaku podle mě než železničář, patří spíš k tomu pohostinství, není to přece práce jako dvanáctihodinová směna u pokladny v hypermarketu a měli by ji proto spíš dělat lidi, který mají takovou práci rádi... ale to samozřejmě neni jenom věc zaměstnavatele, česko je bohužel docela pověstný tím, že tu v pohostinství dělá spousta neurvalých jedinců, který si nevážej ani zákazníka, ani práce
dopisovateľ alebo člen ŽP topič  mail  
04.04.2014 (7:45)  
Teoz: ...je to pro me jeden velky a neomluvitelny problem a duvod, proc s vlaky RJ nejezdit (to, jak se chova k zamestnancum)...

a kam chodíš nakupovat třeba potraviny?
registrovaný užívateľ Téoz  mail  
04.04.2014 (3:40)  
a abych nebyl jen OT - ja rad vyzkousime nejruznejsi druhy kavy, i starbucks v pendolinu :) takze zadny problem...
registrovaný užívateľ Téoz  mail  
04.04.2014 (3:33)  
...myslim, ze bychom se meli vic zamyslet nad podminkami zamestnancu jednotlivych draznich spolecnosti - tedy uz to tu bylo nakousnuto - jak je "sikanovan" pracovnik SA/RJ... cetl jsem toho hodne (a nejde jen o praci stewardu ve vlaku), prijde mi primo nechutne, za jakou cenu (platovou i psychickou) je vykoupena ta kavicka "zdarma" a nekoncic usmev u teto spolecnosti... je to pro me jeden velky a neomluvitelny problem a duvod, proc s vlaky RJ nejezdit (to, jak se chova k zamestnancum)... u CD je sice mene super-umelych usmevu, ale ze bych postradal privetivy pristup, az na vyjimky rozhodne ne.. Myslim, ze je dulezitejsi se zamyslet nad zamestnanci trochu hloubeji, nez jen - ten ma krasny usmev, ten se moc neusmuva... a ted se tesim na vase komentare!! (zejmena k podminkach pracujicich u SA/RJ, treba Ales P. o tom musi dost vedet - jenom se nesmi bat to rict...tak doufam, ze nebude)
registrovaný užívateľ M 
04.04.2014 (0:17)  
Strojvudce, kteryho prace bavi, ale ma 12 dioptrii, asi taky dlouho na tomhle miste nezustane.
Ten osbluhovac se ten vyraz aspon muze naucit, "slepon" se ale asi sam nevyleci.
03.04.2014 (20:48)  
A teď co dělat s tím, když mě práce baví, ale úsměv (natož umělý) na tváři prostě udržet nedokážu? Je to na vyhazov? U Jančurů asi ano. :-(
03.04.2014 (19:31)  
nj, některý lidi s tim být milý, vstřícný a ochotný problém maj, to je ale problém celýho českýho pohostinství, nemusíme hned mluvit o vlacích... já mám podezření, že jedinej rozdíl mezi obsluhou u jlv a regio jetu/SA je v tom, že když se obsluha u jančury neusmívá, tak jí to strhnou z platu a proto se tak usmívá (fakt jim tam jezděj tzv. "mystery", který předstíraj, že jsou normální cestující a pak dělaj posudek na obsluhu a ta podle toho dostává mzdu)... což mi přijde docela tragický, člověk by řek, že průvodčí nebo obsluha v jídeláku by měla aspoň trochu mít ráda práci s lidma
registrovaný užívateľ Jackub 
03.04.2014 (11:07)  
Proč hned zabíhat do extrémů? Je tak těžké být "pouze" milý, vstřícný a ochotný? O nic víc přeci nejde...
registrovaný užívateľ M 
03.04.2014 (10:39)  
bartik to celkem vystihl:-)
Na strane druhe, strasne vysmatej borec, co za hodinu prijde 8x s otazkou, jestli neco nepotrebujeme, je taky extrem. No ale asi porad ten pozitivnejsi extrem:-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko