..: Úspěšný březen pro Bombardier Transportation :..

Talent 2 pro s-Bahn Mitteldeutschland, foto: Zdroj: Wikimedia CommonsBerlín - Výrobce kolejových vozidel Bombardier Transportation získala v průběhu letošního března v Evropě hned tři zakázky o celkovém finančním objemu přes 200 milionů EUR. Největší březnovou zakázkou je objednávka Deutsche Bahn pro svou dceřinnou společnost S-Bahn Mitteldeutschland. Její flotila stříbrných Talentů 2 se od roku 2016 rozroste o šestnáct třídílných a deset pětidílných vlaků, za které dopravce zaplatí celkem 146 milionů EUR. Nové jednotky jsou určeny pro vozební ramena z Halle/Saale a Gaschwitz do Dessau-Rosslau a Lutherstadt Wittenberg novým tunelem pod centrem Lipska. Klimatizovaný interiér souprav bude mimo klasických sedadel a multifunkčních prostorů obsahovat i klubový oddíl pro čtrnáct cestujících. Výroba souprav proběhne tradičně v závodě v Hennigsdorfu poblíž Berlína.

TRAXX DE ME v provedení pro DB, foto: Zdroj: Wikimedia Commons

Objemově druhou největší březnovou zakázku představuje patnáct motorových lokomotiv TRAXX DE ME (Multi Engine) pro společnost Paribus-DIF. Jedná se o první motorové TRAXXy ME pro soukromého vlastníka, který za ně zaplatí celkem 60 milionů EUR. Součástí kontraktu je rovněž opce na dalších pět strojů. Společnost Paribus-DIF byla vybrána státní organizací LVS (Landesverkehrsgesselschaft Schleswig-Holstein) a objednané stroje budou následně pronajaty dopravci, kterého rovněž vybere LVS. Vybraný dopravce bude s novými lokomotivami zajišťovat osobní dopravu z Hamburku na ostrov Sylt. Stroje budou dodány dodány v průběhu roku 2015. Na jejich výrobě se budou podílet závody v Kasselu, Wroclawi, Siegenu a Mannheimu.

V pořadí třetím, nejmenším kontraktem je dodávka dalších dvou kusů elektrických lokomotiv TRAXX F140DC pro italského soukromého dopravce GTS Rail. Součástí objednávky je rovněž desetiletá údržba nejen nově dodaných strojů, ale i těch, které si dopravce pořídíl v letech 2008 (3 ks) a 2010 (2 ks). Každá z lokomotiv GTS Rail ujede s nákladními vlaky ročně cca 180 tisíc km na vozebních ramenech Bari-Piacenza, Piacenza-Bologna a Piacenza-Piedmont.

Zdroje: Tiskové zprávy výrobce, Wikimedia Commons: [1], [2] 


Jiří Bajer | 27.3.2014 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


27.03.2014 (10:55)  
Viz článek: Každá z lokomotiv GTS Rail ujede s nákladními vlaky ročně cca 180 tisíc km.

Je to proběh jednoho Traxxe.
registrovaný uživatel Desiro 
27.03.2014 (10:37)  
Jestli celá GTS Rail ujede s pěti TRAXXy a možná i dalšími lokomotivami ročně 180.000 km, tak to je teda dost slabej oddíl a nevím, kdo za ně zlatí leasing... Není to proběh jednoho TRAXXe?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko