..: Pozvánka: Do Malé Morávky a Chornic vlakem! :..

M286.1032 s fotovlakem do Malé Morávky, foto: Jan Máca Malá Morávka/Chornice — Tam, kam se pravidelným vlakem nedostanete – do Male Morávky a Chornic – míří o víkendu 7. a 8. září 2013 historický motorový vůz M 286.1032 s přívěsným vozem Bix. Šumperský Klub přátel kolejového autobusu ve spolupráci se spolkem Hrbatá Máňa pro vás připravuje jízdu zvláštního vlaku, který si klade za cíl připomenout doby, kdy řada 851, známá pod přezdívkou „Krokodýl“, kralovala tratím na Jesenicku a Hané.

V sobotu 7. září vyjede zvláštní vlak v trase Brno hl.n – Přerov – Olomouc hl.n – Bruntál – Malá Morávka – Bruntál – Olomouc hl.n. Plánovaný odjezd z Brna je v 5.55 h, návrat do Olomouce krátce po 17. hodině. Nástup je možný i ve stanicích Vyškov na Moravě, Kojetín, Přerov a Olomouc hlavní nádraží.

V neděli 8. září bude jízda zvláštního vlaku pokračovat, z Olomouce (6.40 h) přes Zábřeh na Moravě (7.25) a Šumperk do Olomouce, dále bude pokračovat přes Senice na Hané a Kostelec na Hané do Chornic. Po objetí přípojného vozu bude vlak pokračovat přes Boskovice a Skalici nad Svitavou do Brna, kde vlak ukončí v 20.20 svou jízdu na tamějším dolním nádraží.

Cena za jízdenku je stanovena na 550 Kč za jednodenní účast nebo 900 Kč za celou akci. Přihlásit se můžete prostřednictvím e-mailu. Po přihlášení Vám budou zaslány platební pokyny. Neváhejte a přijeďte. Kapacita vlaků je omezena! Více informací lze zjistit na stránkách akce.

Zdroj: Klub přátel kolejového autobusu


Petr Tylšar Poslat mail autorovi | 16.8.2013 (13:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Pozvánky

Ďalšie z regiónu ČR Jihomoravský ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Michael Hajn  mail  
19.08.2013 (20:00)  
Martin Utajený: Milý pane, nemyslíte, že už to trochu přeháníte? Očividně víte o finanční stránce takovýchto akcí naprosté minimum. Je sice hezké, že si přesně spočítáte, co by stál plně obsazený vlak, ale: a) je značně malá pravděpodobnost, že se vlak obsadí do posledního místa; b) náklady na takovouto akci skutečně nejsou jen nafta a dopravní cesta... Jestli si myslíte, že se takovéto akce konají kvůli finanční výtěžnosti, jste na naprostém omylu. Většina jízd v dnešní době končí prodělkem (který v lepším případě doplatí ochotný organizátor), tak tak se proplatí, a nebo se prostě nekonají vůbec. Takže řeči o lukrativním byznysu jsou naprosto mimo mísu.
Ještě bych doplnil, že cena za tuto akci je značně nižší oproti obdobným, byť někdy menším svým rozsahem..
Organizátorům přeji, ať se jízda vydaří a ať se nenechají otrávit podobnými experty..
19.08.2013 (18:57)  
Petr Tylšar

s úplnou úctou k vám, taky zákazníkům povídám to co se snažíte zde naznačit VY z Vašich řádků. Vždy mluví čísla ... slova jako dojal a používání jiných příměrů je v podnikání běžné.

Kolik tedy stojí nájem vyřazené vraždy, kolik toho pak sežere, kolik stojí driver, a kolik cesta ....

i kdyby jste obsadil jen Hydru 48 místy je to 43.200,- a bix 20 je to 18.000,-

a já Vám mohu za sebe říctz, že chápu že tam jsou ostatní nepočitatelné a nepředvídatelné nahodilé příčinypro prodražení celé akce.



Tomáš R.

s úctou k vám lepší manipulaci bych nenapsal. Všechno něco stojí, ale je rozdíl přiměřenosti. Psát o hulvátství a ignorantsví může jen člověk, který je sám ignorantem a hulvátem.
19.08.2013 (11:40)  
Tihleti skuhralové nad tím, jak je něco drahé, jsou fakt na zabití. Každý, kdo se někdy pokoušel podobnou akci zorganizovat ví, že to stojí nejen peníze, ale taky čas mnoha lidí a že to je práce na dost dlouho. Vypočítávat pak, navíc ještě naprosto zcestně, náklady a vyčítat někomu, že je to "byznys", je hulvátsvtí a ignoranství nejvyššího řádu. A nakonec, i kdyby z toho organizátoři něco měli, tak jako co? Žijeme v kapitalismu a dělat věci pro zisk je naprosto normální. Ale obávám se, že organizací nostalgických jízd si ještě nikdo na vilu v Karibiku nevydělal.
Proto bych velmi prosil všechny šťoury: tyhle akce nejsou pro nikoho povinné, ani pro organizátory, ani pro účastníky. Ti první ji organizují za nějakých podmínek, ti druzí ty podmínky buď přijmou, nebo nepřijmou. Pokud se vám ty podmínky nelíbí, tak na akci prostě nejezděte, dál to neřešte a nerozmazávejte. Hlavně proboha neskuhrejte a neotravujte.
Já jsem strašně rád, že se najdou nadšenci, kteří oživují opuštěné lokálky a dávají nám možnost prožít atmosféru dávno minulých železničních časů a i když s nimi osobně nemám nic společného, tak mě žvásty podobobného typu neskutečně iritují.
Omlouvám se za OT a lehce emotivní tón, přeji akci hodně zdaru a mrzí mě, že na ní nemůžu přijet.
registrovaný užívateľ Keprt 
19.08.2013 (9:55)  
MU: Nafta pro železnici samozřejmě je zatížena spotřební daní. Výjimku mají jen letadla a lodě (kromě malých rekreačních).
19.08.2013 (0:04)  
Martin Ben

za 900 kč na hlavu pane Ben, je to velmi lukrativní byznys, nikoli jak to vypadá, že je to služba nadšencům, hydra je vyřazená v Horních Heršpicích a strojvedoucí nemá 2 tisíce korun denně. Ještě zjistím, zda-li nafta pro železnici je zatížena spotřební daní.... myslím, že ne. Až na trať Bruntál-Malá Morávka se pojede za 7,-Kč za dopravní cestu, těch zbylých 20 km za 43,60,- což je pořád nic ...

jen můj názor o vietnamských tržnicích
18.08.2013 (22:21)  
Prosím všechny kdo zase budou smlouvat o ceně jako uživatel Etienne aby to sem vůbec nedávali a uvědomili si že nejsou na vietnamské tržnici. Dopravce musí zaplatit naftu, dopravní cestu, piloty atd. - toto naúčtuje organizátorovi, který na to musí někde vzít. Ty vozidla jsou deponovaná v Brně a za co se dostanou do Morávky, když organizátor dá levnější jízdné z Olomouce? Vlak bude plný lidí, kteří zaplatí nižší částku a zbytek vezme kde? Vycucá si ho z prstu? Na Morávecké si to budou fotit všichni a nevidím důvod proč by první měl platit cca 700Kč a druhý 400Kč.

Podotýkám že cca 40 fotografů je pro fotovlak organizační strop! Jinak už to není fotovlak ale chaos
registrovaný užívateľ Etienne  mail  
17.08.2013 (16:48)  
Kdyby existovala nějaká varianta pro zájemce z Olomouce... ale platit za ten kousek 550 Kč by bylo opravdu hodně. Samozřejmě beru, že provozovatel chce hlavně zaplnit vlak už z Brna, nebylo by pro něj přínosné vyjet poloprázdný a v Olmiku to teprve zaplnit lidmi platícími méně.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko