Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Budapešť — Elektrická lokomotiva 109E z produkce Škody Transportation se podrobuje zkouškám v Maďarsku. Pro tyto účely byl stroj 380.017 určený Českým drahám přepraven 24. března do Komáromu dopravcem PSŽ. „Škoda 109E prošla úspěšně testy v okolí Komáromu. Poté byla umožněna jízda samostatné lokomotivy, která pokračovala až do Budapešti,“ informoval Arnold Balázs. Během zkušební jízdy byla spřažená s lokomotivou 470.001 (taurus) dopravce MÁV-Trakció.
Zdroj: Železniční magazín, ŽelPage
Josef Petrák | 27.3.2013 (22:00)
Související zprávy
28.03.2013 (18:19)
Ke Štrbské rampě jsou tu bohužel jen dva zdroje, oba škodovácké:
http://109-e.wgz.cz/rubriky/109-e-v-case/zkousky-a-provoz-l-p-2012/2-cast
http://www.skoda.cz/cs/press-room/tiskove-zpravy/lokomotiva-spolecnosti-skoda-transportation-uspesne-absolvovala-extremni-zkousky-na-slovensku/
Jestli je 1500t bez postrku hodně nebo málo, a co všechno dalšího se během zkoušek dělo, netuším. Kolik tam má normativ 131?
http://109-e.wgz.cz/rubriky/109-e-v-case/zkousky-a-provoz-l-p-2012/2-cast
http://www.skoda.cz/cs/press-room/tiskove-zpravy/lokomotiva-spolecnosti-skoda-transportation-uspesne-absolvovala-extremni-zkousky-na-slovensku/
Jestli je 1500t bez postrku hodně nebo málo, a co všechno dalšího se během zkoušek dělo, netuším. Kolik tam má normativ 131?
28.03.2013 (17:45)
mat.mt:
1.Mě nechytejte za slovo!:D
2.Jsem si tím uplně jist.
1.Mě nechytejte za slovo!:D
2.Jsem si tím uplně jist.
28.03.2013 (17:32)
Smutné je, že finální dokumentace včetně výsledků zkoušek v Německu a Rakousku leží EBA na stole od loňského listopadu, přesto zjevně není vůle... :-/
28.03.2013 (16:16)
Komín: A jste si tím jist? Já myslel, že má být schválená v celé ČR (tedy i na Moravě a ve Slezsku) a ne jen v Čechách
28.03.2013 (14:10)
Tomáš Kamenár: Nehledě na to, že Taurus není podle TSI a 380 ano byste nám mohl poreferovat, jaké výsledky "na Štrbu" podal Taurus.
Předem děkuji za odpověď.
Předem děkuji za odpověď.
28.03.2013 (13:21)
ja som strašne zvedavý, ktorý somár (okrem ČR a SR) by uprednostnil kúpu škoda 109E pred Taurusom a inými rušňami. Na Štrbu s nákladnými vlakmi to nejaké extra výsledky nepodalo, stanovište maličké ...
28.03.2013 (12:45)
Mne se jednoznačně líbí 380. Ten stříbrno modrý nátěr ČD ji navíc sluší. Ale dokázal bych si ji třeba představit i v barvách SNCF pro provoz nočních dálkových vlaků V200 částečně vedených pro VRT :-)
28.03.2013 (11:07)
Huggate - Taurus je z hlediska krasy zohlednene na celou historii zeleznice ("co kdy jezdilo"), minimalne az v druhe polovine pelotonu, i kdyby byl nejkrasnejsi z novych trakci. Pred nim jsou totiz vsechny typy parnich, ktere kdy byly.
28.03.2013 (10:09)
Príma foto, taky se mi v přímém porovnání pořád víc líbí Taurus... nicméně na krásu to nejezdí, takže toto hledisko považuju za poměrně nedůležité, navíc zcela osobní...
28.03.2013 (10:08)
Našel jsem že je:
železniční fotograf: http://iho.hu/hir/teherkocsikkal-utkozott-a-vonat-120828
autor novinových článků: http://iho.hu/hir/legyen-on-is-a-mav-partnere-120113
tady je jeho životopis: http://users.atw.hu/absfoto/about.htm
Narozen roku 1991 v Budapešti. Fotí také pro Hungary National Geographic a National Geographic Srbija
železniční fotograf: http://iho.hu/hir/teherkocsikkal-utkozott-a-vonat-120828
autor novinových článků: http://iho.hu/hir/legyen-on-is-a-mav-partnere-120113
tady je jeho životopis: http://users.atw.hu/absfoto/about.htm
Narozen roku 1991 v Budapešti. Fotí také pro Hungary National Geographic a National Geographic Srbija
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko