..: Jednotky V250 Albatros nedlouho po startu staženy z provozu :..

Vlak FYR 9260 tvořený jednotkou V250 Albatros, 28. prosince ve stanici Amsterdam Centraal připravený na odjezd do Bruselu, foto: Matouš Danielka Amsterdam — Od nového jízdního řádu začaly na spojích Fyra obsluhujících trasu Amsterdam – Brusel/Breda jezdit nové vlaky V250 Albatros italského výrobce AnsaldoBreda, které nahradily dočasné, lokomotivou tažené soupravy. Spoje Fyra provozují národní dopravci – nizozemský NS (Hispeed) a belgický NMBS/SNCB. Vlaky však pýchou a hrdostí, kterou název Fyra odvozený od francouzského slova fier (= hrdý) má představovat, zatím nejsou, ba právě naopak. Dodávky jednotek V250 mají již pětileté zpoždění, jejich cesta na novou vysokorychlostní trať mezi Amsterdamem a Bruselem je trnitá. Již v roce 2008 byla jednotka testována na železničním zkušebním okruhu u Cerhenic.

Traxx 2839 SNCB, FYRA, Rotterdam, foto: Josef Petrák V září 2009 byl kvůli zpoždění zahájen provoz klasických souprav s lokomotivami Bombardier Traxx MS řady 186 najatými od Alpha Trains. Od 9. prosince 2012 pak tyto soupravy konečně nahradily osmivozové vysokorychlostní jednotky V250 s maximální rychlostí 250 km/h a výkonem 5 400 kW. Ty jsou však od začátku provozu značně poruchové. Již 17. ledna byl jejich provoz zastaven na popud belgických železnic, když tři z devíti souprav skončily odstaveny pro poškození sněhem a ledem nahromaděným pod vozy. Na trati pak byly nalezeny kusy krytů ze souprav. Problémy se, mimo jiné, týkají také komunikace vlaku se zabezpečovacím zařízením. Soupravy jsou aktuálně nahrazovány na vnitrostátní lince do Bredy klasickými soupravami, v případě mezinárodních spojů do Belgie je využívána autobusová doprava s přípoji v Belgii na místní vlaky. Celá situace prochází hloubkovým šetřením. Návrat nových souprav může nastat až za několik měsíců. Největší radost má z nastalé situace patrně společnost Thalys, jež spojuje Amsterdam s Paříží přes Brusel staršími jednotkami TGV.

Zdroj: Presseurop, Railway Gazette, Wikipedia


Matouš Danielka Poslat mail autorovi | 4.2.2013 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Belgie Nizozemsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied Rabín 
04.02.2013 (10:55)  
Další důkaz toho, že je holý nesmysl nakupovat z Itálie cokoliv, co není vyrobeno z vína :)
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
04.02.2013 (9:41)  
Každý stroj má své dětské nemoci... Nicméně tahle jednotka se mi vůbec nelíbí, ale je to můj subjektivní názor.
04.02.2013 (8:21)  
To je fakt dobrý nápad, objednat si vlaky v Itálii. :) To by jim to snad dodal dřív i Emil z Kypru.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko