..: Trať 231 Lysá nad Labem - Kolín již i v Multi! :..

Ikona gordikon, foto: NIcKON Praha — Dalo by se říci, že zavedenou tradicí z produkce známého tvůrce simulátorů řízení železničního provozu, Jana Konrada, jsou vánoční aktualizace, či tvorba nových tratí k řízení, které jsou příjemným zpestřením pro fanoušky jeho projektů. Po předloňské premiéře uzlu Ústí nad Labem a loňském přepracování dálkově řízené části tratě 170 můžete již nyní stahovat a vyzkoušet zcela nově vytvořenou simulaci části pravobřežní polabské trati 231 mezi stanicemi Lysá nad Labem a Kolín nazvanou Multi-6C. A co Vás v ní bude čekat až se pustíte do organizace provozu? Jako nejzajímavější novinku lze označit funkci změny odstaveného vlaku na posun, kdy je potřeba uvolnit dopravní kolej, která byla zároveň implementována i do ostatních simulačních oblastí. Využití je zcela nasnadě zejména při nočních hodinách, či dlouhých obratech, kdy soupravy výchozích osobních vlaků blokují jinak potřebné koleje.

Dále se můžete těšit na intervalový provoz osobních vlaků, vlaky nákladní dopravy, se kterými bude možno pracovat jako v předchozích verzích, resp. oblastech řízení a další již zavedené úkony. A na co si je v novém dispečerském okruhu dobré dávat pozor? Část stanic na trati je vybavena pouze jednostranným úrovňových příchodem k vlakům, nezapomínejte tedy na ohrožení cestujících při průjezdů ostatních vlaků, což věřím, že nebude problém. Nezbývá tedy než popřát klidnou směnu bez mimořádností a hezké Vánoce!

Zdroj: Softikon


Vítek_V | 25.12.2012 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Virtuální svět

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.12.2012 (23:10)  
Větší problém u Multi-6C než DKV je GVD. Nevím kde je chyba, ale některé pravidelné vlaky, i když nemají zpoždění, si překážejí. Zatím jsem to zjistil jen v úseku NBH-LNL, týká se to vlaků Nex a R (konkrétně třeba vlak 45306 odjezd z KOS 13.30 a R 10512 odjezd ze stejné stanice 13.31). Při prohlížení dat v Grafiku se to jeví stejně. Jinak to je ale dobře hratelná simulace.
26.12.2012 (22:55)  
NBH je třetí kolej odshora, kdyby měla číslo tak je 22k. Tam to lokomotivu vstřebá, jiná místa jsem nezkoušel.
registrovaný uživatel vojtik 
26.12.2012 (22:02)  
S DKV nemám problém - vlak vezmu někam dozadu do osobního, pak pomocí F8 změním na posun a již pomocí posunové cesty hodím do "spodního" výjezdu z DKV.
26.12.2012 (21:00)  
Nejsem si jistý, kterou fci změny na posun jsem použil, ale jako posun jsem Lv do depa nedostal (jsem si vědom, že mohlo jít o problém mezi klávesnicí a židlí....).

Vyřešil jsem to po "švejkovsku"....Ctrl+F5 =zrušení kontroly směru jízdy vlaku a Lv jako vlak do DKV...jde to.
registrovaný uživatel syrda  mail  
26.12.2012 (19:41)  
MácaCZ: pro změnu z Lv na posun použij F8! Zde občas někdo dělá chybu tím, že použije novu funkci změnu vlaku na Posunový díl (v menu vlaku).
26.12.2012 (18:18)  
MácaCZ) Zkus to z NBH do depa vzít posunem.
26.12.2012 (18:06)  
Moh by mi někdo poradit? Co s vlakem ... - NBH / *DKV?

Vyzkoušel jsem snad všechno, ale ten blbej vlak se mi nedaří poslat do DKV...
26.12.2012 (16:15)  
Jo beru. Ale abych při čekání na vlak a sledování děje na nádraží přivíral oči a představoval si co se právě děje na obrazovce to už je trochu moc.
Ten Nymburk je zatím to nejjednoduší co kdy bylo, tam by se zvládl Nymburk město a Veleliby, klidně i posun v nákladovém nádraží.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
26.12.2012 (14:16)  
Pro M 474 003 >
Docela vážně jsem letos využil Multikon jako terapii pro oko ruce a hlavně palici po mozkové příhodě. Spojil jsem přijemné s užitečným, ač neupoután doslova na lůžko, ale neuschopněn. Některé formální simulace pod lékařským dozorem pak byly "čajíček", nebo alespoň. Lékaři v Rehabilitačním centru se radolvali, jak se mi zlepšují reakce. Takže - tudy dík! (Ale fakt, je to závislácké...) :-)
26.12.2012 (13:03)  
Jiří Bajer) Občas se mi to stalo taky, holt asi ne vše dle 100% skutečnosti se daří ošetřit a zahrnout do hry. Mně by se třeba líbila trať 171 Praha - Beroun, kde to je hodně o osobce a s náklady tam člověk musí kouzlit, aby je tam procpal.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko