..: Město Haag hledá dopravce pro komerční vlaky do Bruselu :..

Traxx 2839 SNCB, FYRA, Rotterdam, foto: Josef Petrák Haag — Věstník EU zveřejnil 13. března 2013 notifikaci zakázky na komerční mezinárodní vlaky Haag – Brusel. Poptávku na čtyřletý kontrakt zadala společnost The Hague Trains Holding plně vlastněná královským městem Haag. Poptávka zní na 8 párů spojů se zastávkami Den Haag Centraal (nebo Den Haag HS), Delft, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussels Zaventem Airport, Brussel North a Brussels Central, se zahájením provozu 15. prosince 2013. Město počítá s drobnou, nebo žádnou finanční podporou provozu. Haag poptávkou sleduje získání stabilního mezinárodního spojení po problémech s mezinárodními vlaky FYRA, které město připravily o spojení s Bruselem.

Radnice prozradila, že vyjednává s šesti potenciálními dopravci a nechce být závislá na státních dopravcích Nederlandse Spoorwegen (NS) a SNCB/NMBS. Nizozemské dráhy si naproti tomu nechávají na dozorujícím Úřadě pro ochranu zákazníků a trhu ověřit svou pozici. V současnosti jsou NS držitelem koncese na výhradní provoz jádrové železniční sítě (všechny dálkové spoje a většina regionálních vlaků) s tím, že na síť nemůže vstoupit konkurence. Pokud by vlaky objednané městem Haag mířily na přepravu vnitrostátních cestujících, obrat jízdného vybraného od těchto cestujících může podle těchto regulí dosáhnout max. 0,4 % celkového obratu. NS a SNCB navíc pro jízdní řád 2014 společně požádaly o shodný počet osmi zpátečních tras pro vlaky Den Haag HS – Brusel Midi, které nahradí zastavený provoz vlaků FYRA.

Výběr dopravce pro poptávané vlaky má být zveřejněn do konce května.

Zdroj: Internatioanl Railway Journal [1] [2]


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.5.2013 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Belgie Nizozemsko


registrovaný uživatel Sim 
23.05.2013 (15:01)  
Jiří Kocurek > To je jeden vnitrostání cestující ve vlaku s nejméně 250 mezistátními cestujícími. V opačném případě jsou porušena pravida.
Nikoliv. Pouze to rika, ze od vnitrostatnich se smi vybrat maximalne dvesepadesatina celku ... takze, s notnou nadsazkou, muze to byt klidne jeden vnitro na jednoho mezinarodniho, pokud ten mezinarodne zaplati 250x tolik.
23.05.2013 (14:10)  
Druhý odstavec mi připomíná Hlavu XXII.
"Úřad pro ochranu zákazníků a trhu" může rozhodnout o tom, že zákazníci utřou a tržní nabídka bude zadupána. 0,4 procenta. To je jeden vnitrostání cestující ve vlaku s nejméně 250 mezistátními cestujícími. V opačném případě jsou porušena pravida. Když bude někdo chtít, tak mezinárodního dopravce zničí tím, že dvěma zaměstnancům zakoupí jízdenky u konkurence pro vnitrostátní jízdu.
Jediná obrana je neumožnit zakoupení vnitrostátní jízdenky tomu, kdo by ji případně i zaplatit chtěl. Takže díky úřadu, který vás údajně chrání, pojede až příštím vlakem nebo vůbec. A pokud omylem nastoupíte a chtěl byste i jízdné zaplatit, tak smůla, budete označen za černého pasažéra a z přepravy vyloučen. Pro jistotu. Nepatříte do tabulek. Něco shnilého je v Království Holandském.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
23.05.2013 (7:09)  
a nechce být závislá na státních dopravcích - to zní hrdě. A může to i zafungovat. Jde o to, na jaké (které) úrovni se optimalizuje. Je pravda, že součet lokálních maxim nebývá maximem absolutním, ale také to neznamená, že lokální maximum (optimum) je nefunkční. Rád budu sledovat, kam se to vrtne.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko